پیروزی نهایی جبهه مقاومت با شهادت سردار سلیمانی آغاز شد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران عنوان کرد که با شهادت سردار سلیمانی، امروز پیروز نهایی جبهه مقاومت است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد ساری، حجت‌الاسلام احمد اسلامی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران ظهر امروز در مراسم میثاق دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری با سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مسجد حضرت ولی عصر(عج) این دانشگاه با بیان اینکه در تاریخ ایران نام قاسم سلیمانی به‌عنوان یک چهره بی‌نظیر و قهرمان ملی باقی خواهد ماند، عنوان کرد: شهادت حاج قاسم، تحولی راهبردی را در منطقه رقم خواهد زد و شرایط سیاسی در منطقه را تغییر خواهد داد و این اقدام آمریکا تنش‌آفرین و تحریک‌زا برای منطقه بود.

این مسئول افزود: قطعاً نیروی مقاومت انتقام سختی از عوامل این حادثه خواهند گرفت که کمترین هزینه قابل تصور این است که آمریکایی‌ها برای اقدام جنایتکارانه‌ای که انجام دادند در فکر خروج نیروهای خود از منطقه به‌ویژه عراق باشند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی مازندران با اشاره به دعاهای سردار سلیمانی برای شهادت اظهار کرد: از ویژگی‌های مالک اشتر انقلاب و مالک اشتر امیرالمؤمنین، نخوابیدن در زمان خوف و فرارنکردن از وحشت دشمن بود که برای همه ثابت شده است و سردار دل‌ها مانند کوهی استوار و باعزمت بود که هیچ کس یارای فتح او را نداشت و هیچ پرنده‌ای نمی‌توانست بر فرازش پرواز کند.

اسلامی، هوشیاری جامعه علمی دانشگاهی در برابر نقشه‌های شوم آمریکایی‌ها را هدفمند عنوان بیان کرد: گزاره‌های دشمن در رسانه‌ها مبنی بر متهم‌سازی مردم عراق و سوریه و توجه به خیانت داخلی است. استادان و دانشجویان باید مراقب تنش‌ها و جنگ‌های روانی دشمن و القای شبهات آنان باشند؛ زیرا سردار سلیمانی مانند شیشه عطری است که آمریکایی‌ها او را شکستند و جهان با شهادتش معطر شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057601

وب گردی

وب گردی