فراخوان شورا برای نامگذاری سالروز شهادت سردار سلیمانی در تقویم

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی طی فراخوانی از مردم دعوت کرد به منظور درج تاریخ شهادت حاج قاسم سلیمانی در تقویم، پیشنهاد خود را ارائه دهند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی طی فراخوانی از ملت ایران و مبارزان جهان دعوت کرد به منظور درج تاریخ شهادت حاج قاسم سلیمانی در تقویم روزها و مناسبات خاص کشور پیشنهاد خود را ارائه دهند.

متن این فراخوان به شرح زیر است: به مناسبت شهادت «مجاهد مخلص و عالی‌مقام»، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که فقدان ایشان زخم بزرگی را بر پیکره اجتماع فرو آورد، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی این حادثه دردناک را نقطه عطفی در تحکیم پیوندهای دینی و فرهنگی- اجتماعی همه عرصه مقاومت در مقابل ظلم و بی عدالتی در سطح ملی، منطقه ای و جهانی دانسته در جهت تقویت مؤلفه‌های مقاومت در نظر دارد طی فراخوانی از تمامی ملت شریف ایران و مبارزان جهان دعوت به عمل آورد تا به منظور درج تاریخ شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تقویم روزها و مناسبتهای خاص کشور، عنوان پیشنهادی خود را ارائه دهند.

در بخش انتهایی این فراخوان آمده است: افراد علاقه‌مند می‌توانند عناوین پیشنهادی خود را به آدرس شورای عالی انقلاب فرهنگی درج کنند. ضمناً شماره پیامکی ۵۰۰۰۱۴۴۸ نیز آماده دریافت نظرات می‌باشد. خواهشمند است عناوین پیشنهادی خود را همراه با نام و نام خانوادگی و شماره تماس در اختیار این دبیرخانه قرار دهید. موارد اخذ شده توسط دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی پس از تصویب اولیه در شورای فرهنگ عمومی،‌ توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب نهایی خواهد رسید.
انتهای پیام/

کد خبر: 1057615

وب گردی

وب گردی