اعلام آمادگی بسیجیان صنعت هسته‌ای برای گرفتن انتقام سخت

بسیجیان و جهادگران صنعت هسته‌ای در نامه‌ای به سردار قاآنی، آمادگی خود را برای انجام تکلیف و جهاد پرشور در راه روشن و پرافتخار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تا برچیدن بساط نظام سلطه اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، بسیجیان و جهادگران صنعت هسته‌ای در نامه‌ای به سردار سرتیپ اسماعیل قاآنی، فرمانده سپاه قدس، آمادگی خود را برای انجام تکلیف و جهاد پرشور در راه روشن و پرافتخار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تا برچیدن بساط نظام سلطه اعلام کردند.

متن کامل نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یریدون لیطفئوا نورالله بافواههم والله متمّ نوره ولو کره الکافرون

سردار رشید اسلام و سرباز ولایت، سرتیپ حاج اسماعیل قاآنی
سلام علیکم و رحمة الله

سرخی خون شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش، نشانگر سرخی فلقی است که حکایت از نزدیکی صبح ظهور دارد. اینک که شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین، با آلودن دست خود به خون این انفاس زکیه، عرصه‌ی تقابل با جمهوری اسلامی ایران را از میدان‌ نبردهای نیابتی به رویارویی مستقیم کشانده‌اند، ضرورت ضربت متقابل و انتقام سخت تا رسیدن به پیروزی قطعی و نهایی، بدیهی و اجتناب‌ناپذیر شده است.

قطعاً طبق سنت الهی با شهادت این سرداران آسمانی، دست آن‌ها در عالم بازتر و برکات حضور معنوی‌شان مضاعف‌ شده است. از برکات این خون‌های به ناحق ریخته شده، بیداری ضمیرهای حق‌جو و عدالت‌خواه در اقصی نقاط عالم، همبستگی مضاعف امت اسلامی به‌ویژه دو ملت دوست و برادر -ایران و عراق- و تقویت بی‌نظیر اتحاد و انسجام ملی است.

بی‌شک این فقدان بزرگ نه تنها کار و راه حاج قاسم را متوقف و بسته نخواهد کرد بلکه به حول و قوه‌ی الهی با فرمان امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و انتصاب شایسته‌ی جنابعالی در رأس این نیروی مقدّس، آرمان جبهه‌ی مقاومت با قوت و سرعت بیشتری محقق خواهد شد.

اینک بسیجیان و جهادگران صنعت هسته‌ای از عمق وجود، آمادگی خود را جهت انجام تکلیف و جهاد پرشور در راه روشن و پرافتخار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تا برچیدن بساط نظام سلطه، آزادسازی قبله‌ی اول و دوم مسلمین و برپایی تمدن نوین اسلامی، اعلام داشته و رسیدن به فیض عظیم شهادت در این مسیر را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایند.

بسیج مجتمع غنی‌سازی شهید مهندس مصطفی احمدی روشن

کد خبر: 1057689

وب گردی

وب گردی