بخشی از واحد کرمانشاه به نام سردار سلیمانی نام‌گذاری شد/ تهیه برنامه‌‌‌‌‌های فرهنگی به تناسب مذاهب موجود در استان

سرپرست موقت دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: با توجه به حادثه شهادت ناجوانمردانه سردار شهید سلیمانی یک سری برنامه‌ فرهنگی برای زنده‌نگه‌‌داشتن نام این شهید بزرگوار برگزار شد و در همان روز اول میدانی را در واحد کرمانشاه به اسم این شهید نام‌‌گذاری کردیم.

فرهاد گل‌محمدی سرپرست موقت دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌‌و‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه‌‌‌‌های علمی، آموزشی و فرهنگی خود در اداره واحدهای دانشگاهی استان گفت: در بخش آموزشی، درصددیم تا رشته‌‌‌هایی را ارائه کنیم که به تناسب شرایط و نیازهای موجود در سطح استان باشد. برهمین مبنا، در سال تحصیلی جدید رشته‌‌‌‌‌هایی را در واحدهای دانشگاهی استان کرمانشاه ایجاد خواهیم کرد.

وی تشریح کرد: در بخش پژوهش هم با توجه به اینکه استان کرمانشاه ظرفیت قابل توجهی در توسعه کشاورزی و دامپروری دارد؛ بنابراین در زمینه توسعه کشاورزی با توجه به اهمیتی هم که دانشگاه آزاد برای بخش کشاورزی قائل است فعالیت گسترده‌‌‌‌ای در این زمینه خواهیم داشت.

سرپرست موقت دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در ادامه درباره برنامه‌‌‌های فرهنگی خود برای اداره واحدهای مختلف در سطح استان اظهار کرد: برنامه‌‌‌های فرهنگی ما با توجه به کلیات امور فرهنگی که از طرف سازمان مرکزی ابلاغ می‌‌شود خواهد بود؛ اما با توجه به اینکه در یک منطقه مرزنشین قرار داریم و گروه‌‌‌های مختلف مذهبی از اهل تسنن و اهل حق داریم باید برنامه‌‌‌‌‌‌های فرهنگی ما در راستای وحدت میان مسلمانان باشد و این گروه‌‌‌ها را هم به سمت خود بکشانیم.

گل‌محمدی یادآور شد: با توجه به حادثه شهادت ناجوانمردانه شهادت سردار سلیمانی یک سری برنامه‌ فرهنگی برای زنده‌نگه‌‌داشتن نام این شهید بزرگوار برگزار شد و در همان روز اول میدانی را در واحد کرمانشاه به اسم این شهید نام‌‌گذاری کردیم. برنامه‌‌‌هایی هم با تبیین اهداف شهدای مدافع حرم و شهید سلیمانی به مناسبت روز هفتم و چهلم شهید برگزار خواهد شد.

وی درباره بروز تخلف در اعمال نمرات دانشکده حقوق واحد کرمانشاه که برخی دانشجویان به ایسکانیوز خبر داده بودند، تصریح کرد: تاکنون چنین تخلفی گزارش نشده اما اگر این مسئله اثبات شود به شدیدترین شکل ممکن مطابق با آیین‌‌نامه انضباطی، با این تخلف، برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057702

وب گردی

وب گردی