انتقاد رئیس شورای شهر از وضعیت مترو در مراسم تشییع سردار سلیمانی

رئیس شورای شهر با اشاره به اینکه شلوغی روز گذشته مترو گفت: در صورتی که نیرو برای سکوها اختصاص می‌یافت، خدمت‌رسانی به مردم بهتر انجام می‌گرفت.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محسن هاشمی در حاشیه یکصد و هشتاد و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در مورد تذکر روز گذشته خود به فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران، گفت: نباید خدمات نیروهای مترو را در روز گذشته زیر سوال برد، ولی بنده نیز تذکر مدیریتی در این زمینه داشتم، چرا که شرکت بهره‌برداری مترو می‌توانست نیروهای مدیریتی را برای انتظام‌بخشی به مجموعه مترو اضافه کند.

وی با بیان اینکه خدمت‌رسانی مترو در روز گذشته با توجه به حجم مسافران قابل تقدیر است، گفت: به آقای نوبخت روز پیش گفتم که بر اساس پروتکل باید بر روی سکوی ایستگاه‌های شلوغ برای هر در یک نیرو اختصاص دهند. روی سکو 7 در داریم که این موضوع دیروز مورد توجه قرار نگرفته بود.

هاشمی گفت: برای روز پیش مسئولان مترو می‌توانستند از نیروهای فنی، نظافت و مسئولان بلیت جهت نظم‌بخشی مسافران استفاده کنند که این مسئله انجام نگرفت.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: روز پیش ایستگاه متروی انقلاب، تئاترشهر و توحید روز پیش بسیار شلوغ بود که با اختصاص نیرو می‌توانستیم مدیریت بهتری انجام دهیم، از طرفی نیز مردم باید آموزش ببینند که هنگام باز شدن در از دو طرف وارد و از وسط در خارج شوند.

وی تأکید کرد: زمانی که بی‌نظمی اتفاق می‌افتد، شلوغی مترو چندین برابر می‌شود و باید توجه داشت که شلوغی مترو در روز گذشته نمونه مشابهی تاکنون در تهران نداشته است.

وی گفت: روز گذشته از ایستگاه استاد معین مترو شدم و خود نیز شاهد شلوغی مترو بودم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057706

وب گردی

وب گردی