امضای تفاهم نامه همکاری واحد مشهد و دانشگاه کوت عراق

به منظور تقویت روابط در زمینه های علمی و فرهنگی و آموزشی و تبادل تجربیات با بهره مندی مشترک از قابلیت های دو طرف و فعال کردن روابط علمی و فرهنگی که محور و در خدمت دو کشور است، تفاهم نامه علمی و فرهنگی فی مابین دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و دانشگاه کوت عراق منعقد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، این تفاهم نامه با هدف تبادل تجربه و آموزش و مشاوره در زمینه های مورد علاقه مشترک و به ویژه موارد مرتبط با توسعه روش های درسی و افزایش کارایی کارکنان علمی و اداری و فنی و سیستم های کیفی موجود در آنها، به امضای مسعود طاهری لاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد و علی عبدالحسین زوین رئیس دانشکده کوت دانشگاه عراق رسید.

ایجاد و اجرای پروژه های مشترک علمی، کاربردی و فنی و ارائه تسهیلات لازم، دعوت از علاقمندان به شرکت در کنفرانس ها، سمینارهای علمی و حلقه های درسی و کارگاه های علمی و سخنرانی ها و مبادله کتاب ها، نشریات و مجلات علمی و نتایج تحقیقات در همه زمینه های علمی و مشارکت در تولید تحقیقات علمی مشترک از امور اساسی این تفاهم نامه است.

بازدیدهای علمی و فرهنگی، دیدار از کارگاه ها، آزمایشگاه ها و تبادل هیات های دانشجویی، همکاری در زمینه های تحقیق و نشر مشترک و پشتیبانی از صدور ژورنال های علمی مربوط و تایید مجلات علمی صادر شده توسط دوطرف برای ارتقای پیشرفت علمی و... از دیگر اموراین تفاهم نامه است.

این تفاهم نامه به مدت 5سال از تاریخ امضا و تصویب آن معتبر است و در صورت درخواست یکی از طرفین و رضایت طرف مقابل برای مدت مشابه دیگر تمدید می شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1057719

وب گردی

وب گردی