مدرسه عالی مهارتی پدافند غیرعامل، غفلت آموزش‌های تخصصی را جبران می‌کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال گفت: مدرسه عالی مهارتی پدافند غیرعامل غفلتی را که در زمینه آموزش‌های عمومی، کاربردی و تخصصی حوزه پدافند غیرعامل رخ داده است را جبران می‌کند.

حمیدرضا خالدی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره ضرورت آموزش‌های عمومی پدافند غیرعامل در جامعه اظهار کرد: دبیرخانه برنامه علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال در کنار برنامه علمی جامع پدافند غیرعامل، حوزه فرهنگ‌سازی و آموزش را نیز مورد توجه قرار داده چراکه فراگیر شدن چنین موضوعی در جامعه هدف، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی افزود:اکنون ساری و جاری شدن ادبیات، نگاه عملیاتی و گفتمان پدافند غیرعامل در حوزه‌های مختلف ضرورت دارد. برای تحقق این مهم فرهنگ‌سازی و آموزش بسیار مهم و حائزاهمیت است. باتوجه به ظرفیت عظیم علمی این واحد دانشگاهی، اساتید می‌توانند در حوزه آموزش‌های عمومی و تخصصی در رشته‌های مختلف از سایبری و فناوری اطلاعات تا فنی و زیرساختی گام بردارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال بیان کرد: آموزش‌های عمومی و تخصصی برای ارگان‌های دولتی، خصوصی، دستگاه و ساختارهای عملیاتی قابل ارائه و بهره‌برداری است. مدرسه عالی مهارتی پدافند غیرعامل ظرفیتی برای پاسخگویی به نیازهای آموزشی و فرهنگ‌سازی در این حوزه است.

خالدی فراگیری دانشگاه آزاد اسلامی را فرصتی برای توسعه آموزش‌های پدافندی خواند و گفت: مدرسه عالی مهارتی پدافند غیرعامل از ظرفیت 400 واحد دانشگاه آزاد در سراسر کشور بهره کافی را خواهد برد و با توسعه آموزش‌های تحت وب گذاره‌های پدافند غیرعامل را در کشور پوشش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: این مدرسه عالی غفلتی را که در زمینه آموزش‌های عمومی، کاربردی و تخصصی حوزه پدافند غیرعامل رخ داده است، جبران می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057732

وب گردی

وب گردی