آمریکا هر لحظه منتظر ضربه‌ای سخت از سوی ایران باشد

قائم‌مقام دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: آمریکایی‌ها هر لحظه در انتظار دریافت ضربه‌ای سخت از سوی ایران یا محور مقاومت باشند.

امیر زارعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با بیان اینکه سردار قاسم سلیمانی شخصیتی فرا‌ملی برای جریان مقاومت است، گفت: با توجه به محبوبیت سردار سلیمانی بین مستضعفان جهان، شهادت وی باعث اتحاد بیشتر ملت‌های منطقه و جهان اسلام است.

وی با تاکید بر اینکه شخصیت سردار سلیمانی باید به نماد مبارزه با آمریکا در سراسر دنیا تبدیل شود، گفت: سردار سلیمانی در جهان اسلام نماد آزادگی و مقاومت در برابر تروریسم است.

قائم مقام دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اضافه کرد: از توییت‌ها و اظهارات مسئولان آمریکایی‌ها بعد از شهادت سپهبد سلیمانی به نظر می‌رسد یکی از اهداف کاخ سفید کشاندن ایران پای میز مذاکره در سایه فشار و تهدید است. در برنامه‌ها و جلسات بدون ورود به مباحث حزبی باید راهبرد دشمن تبیین شود و هرگونه سازش یا مذاکره با ترامپ خیانت به خون شهیدان معرفی شود.

دوقطبی اسلام ناب و استکبار

وی با اشاره به دو قطبی اسلام ناب و استکبار در گام دوم انقلاب بیان کرد: دشمن اصلی انقلاب آمریکاست. مردم باید بداند که دست داعش از آستین استکبار بیرون آمده است.

زارعی با بیان اینکه حضور سردار سلیمانی به دعوت دولت عراق بوده است، گفت: هدف از حضور سردار سلیمانی به دعوت دولت عراق و در راستای توطئه امنیتی ترامپ برای احیاd گروهک تروریستی داعش بوده است. بازی آمریکا با کارت داعش در راستای امنیت‌زدایی از جبهه مقاومت و ایران است.

قائم مقام دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان بیان کرد: آمریکا از تعابیر ترور به بهانه مبارزه با تروریسم، نا‌امن‌سازی با لشکرکشی به بهانه امنیت و مخالفت با قدرت منطقه‌ای ایران، آدمکشی با ادعای حقوق بشر و دیکتاتوری با برند و ادعای آزادی به نفع خود استفاده ابزاری می‌کند.

وی اضافه کرد: انتقام سخت باید به عنوان مطالبه اصلی مردم با هر گرایش سیاسی دنبال شود؛ همچنین از اظهارات احساسی، وحدت شکن و بازی‌های سیاسی جدا پرهیز شود.

به گفته زارعی؛ نیروهای انقلابی ضمن داشتن پیوست رسانه ای، در ضبط و ثبت مصاحبه‌ها و وقایع این روزها باید نهایت دقت و جدیت را انجام دهند تا در سال‌های آتی با تغییر زیست بوم فکری این روزها، کسی نتواند جای جلاد و شهید را تغییر دهد و مطالبات ملی هزینه‌زا معرفی نشود. فعالان رسانه‌ای و کاربران فضای مجازی در تولید و توزیع محتوا و انعکاس تصاویر و ویدئوهای مربوطه رویکرد ابتکاری و جهادی داشته باشند.

حضور حداکثری در انتخابات مجلس پاسخ قدرشناسی مردم از سردار سلیمانی

این فعال دانشجویی با تاکید بر اینکه پاسخ جمهوری اسلامی ایران باید با اعلام رسمی بوده و قاطع و متناظر و قریب الوقوع باشد، گفت: مهم‌ترین پاسخ آحاد ملت به ترامپ و قدرشناسی از شهید حاج قاسم سلیمانی می‌تواند حضور حداکثری در انتخابات مجلس در دوم اسفند ۹۸ باشد. ترامپ با فشار حداکثری به دنبال مشارکت حداقلی است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در پیام شهادت سپهبد سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، وعده انتقام سخت را دادند که قطعاً در زمان مقتضی انجام خواهد شد، گفت: سخت‌تر از انتقام سخت، بی‌اطلاعی از زمان، مکان و چگونگی این انتقام سخت است‌.

زارعی اضافه کرد: آمریکایی‌ها در کلیه نقاط و پایگاه‌های داخل و خارج از منطقه مجبور هستند به صورت شبانه روز برای مدت نامعلوم در آماده‌ باش کامل به سر ببرند و هر لحظه در انتظار دریافت ضربه‌ای سخت از سوی ایران یا محور مقاومت باشند. این وضعیت کشنده، تا هر زمان طول بکشد برای طرف مقابل و دشمنان انقلاب بسیار فرسایش‌بخش و نا امید‌کننده است.

قائم مقام دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در پایان خاطرنشان کرد: مردم باید آگاه باشند که آمریکا و اسرائیل روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند و انتقام سخت کابوسی است که تا زمان تحقق، دشمن باید با ترس از آن زندگی کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057746

وب گردی

وب گردی