اعزام کاروان دانشگاهیان استان هرمزگان به دیار کریمان

مسولان، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با حضور در مراسم تشییع و تدفین سردار دلها «شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی» به مقام والای این شهید سر افراز اسلام ادای احترام کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد هرمزگان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در حاشیه مراسم وداع با سردارِ دل‌ها گفت: امروز پیکر مطهر پرچم دار جبهه مقاومت بر دستان مردمان قدر شناس و عاشقی است که با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خواستار انتقامی سخت از دشمن هستند.

احسان کامرانی افزود: حضور ملیونی مردم و مسئولان در این مراسم بی نظیر، بیانگر پایبندی و وفاداری مردم به نظام و انقلاب و پاسداشت خون شهیدی است که تمام عمر خود درجهت حفظ امنیت منطقه و کشور سپری کرد.

این مسئول با بیان اینکه ملت ایران تا نابودی کامل دشمن هرگز پا پس نمی گذارد اظهار کرد: راه ما همان راهی است که حاج قاسم و هم رزمانش پا نهادند.

وی گفت: امروز امت اسلامی با رهبری ولی امر مسلمین امام خامنه ای توانسته با هوشیاری و بصبرت دشمن، را در بن بست واقعی قرار دهد.

به گزارش ایسکانیوز، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در قالب دو کاروان خواهران و برادران عازم دیار کریمان شده بودند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1057760

وب گردی

وب گردی