۶۳ مجتمع آموزشی به نام سردار سلیمانی مزین می‌شود

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، از نامگذاری ۶۳ مجتمع آموزشی در کشور به تأسی از ۶۳ سال عمر با برکت و عزتمند سردار پرافتخار ایران و اسلام، «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، مهراله رخشانی مهر ضمن پاسداشت یاد و خاطره «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» و دیگر همرزمان شهیدش از نامگذاری ۶۳ مجتمع آموزشی به نام سردار سلیمانی خبر داد و گفت: تصمیم گرفتیم با اقتدا به روح پرفتوح سردار عظیم‌الشان، شهید سپهبد حاج‌ قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش و در راستای ادای دین کوچکی به حرکت عظیم و تفکر انقلابی ایشان و نیز به منظور ترویج فرهنگ مقاومت و شهادت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره این بزرگ‌مرد عرصه مقاومت، در سراسر کشور مدارسی را به‌ نام «شهید سپهبد قاسم سلیمانی» نام‌گذاری کنیم.

وی افزود: به تاسی از 63 سال عمر با عزت و باسعادت این اسوه زمان، حداقل 63 فضای آموزشی فاخر به‌نام ایشان نامگذاری، احداث و یا افتتاح می‌شود.

رخشانی‌مهر با اشاره به اینکه این مدارس در مراکز استان‌ها خواهند بود، گفت: در هر استان 2 مجتمع آموزشی، در استان کرمان که زادگاه این شهید بزرگوار بوده است سه مجتمع به نام پرافتخارشان مزین خواهد شد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در پایان تاکید کرد: آینده‌سازان ایران اسلامی با تاسی از نام و یاد این مجاهد نستوه و شهید راه اسلام و وطن، ادامه‌دهنده راه ایشان باشند و در راه تعالی اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بکوشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057802

وب گردی

وب گردی