ثبت روز جهانی مقاومت در راستای مبارزه با استکبار

معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: ثمره خون پاک سردار قاسم سیلمانی و دیگر شهدای جبهه مقاومت و ثبت روز جهانی مقاومت باعث بیداری تمام ملت‌ها و پایین کشیده شدن پرچم ظلم، فساد و استکبار در جهان است.

امیر وجدانی‌نیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار کرد: در حال حاضر جهان اسلام و مردم مستضعف جهان حامی بزرگ خود را از دست دادند. شهادت سردار سلیمانی ضربه سنگینی به جبهه مقاومت وارد کرده است.

معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه در باور دینی مسلمانان هرگاه خون پاک و بزرگی به ناحق ریخته می‌شود، مشکلات امت مسلمان برطرف خواهد شد، گفت: شهادت سردار سلیمانی درس آزادگی و مبارزه با استکبار به مسلمانان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه مردم با حضور میلیونی و شکوهمند در مراسم وداع با پیکر شهید سردار سلیمانی رفراندوم برگزار کردند، گفت: مردم در رفراندوم رای آری به مقاومت و نه به سازش و تسلیم دادند.

وجدانی‌نیا با اشاره به اینکه در حال حاضر کشورهای غربی نگران ادامه انتقام ایران هستند، گفت: غرب و آمریکا از گسترش مکتب استکبار و ظلم ستیزی توسط ایران به سایر کشورهای و مردم جهان ترس دارند.

معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی به نام‌گذاری 13 دی ماه با عنوان روز جهانی مقاومت اشاره کرد و گفت: ثمره خون پاک سردار قاسم سیلمانی و دیگر شهدای جبهه مقاومت بیداری تمامی ملت‌ها و پایین کشیده شدن پرچم ظلم و فساد و استکبار در جهان است.

وی سردار سلیمانی را نه تنها متعلق به ایران بلکه به جهان اسلام و تمام ملت‌های آزاده‌ دانست و گفت: در روز‌های گذشته با انتشار خبر شهادت سردار سلیمانی شاهد سوگواری و گرفتن انتقام از آمریکا بین مسلمانان بودیم.

وجدانی‌نیا با اشاره به اینکه دشمنان در تلاش هستند بین فرزندان و سربازان جبهه مقاومت در کشورهای مختلف به ویژه ایران و عراق اختلافاتی ایجاد کنند، گفت: ملت‌های مسلمان در مقاومت مقابل استکبار و ستم با یکدیگر اتحاد دارند. شهادت سردار سلیمانی حس همدلی میان مسلمانان را تقویت می‌کند.

معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه در منظومه فکری شیعیان و مسلمانان حب به وطن و میهن پرستی وجود دارد، گفت: در روزهای اخیر برخی از روشن‌فکران اپوزیسیون خارج‌نشین تلاش دارند تا حضور میلیونی مردم در مراسم وداع با پیکر شهید سردار سلیمانی را تحت عناوین میهن پرستی و وطن‌پرستی تعبیر کنند و به پای تایید و محبوبیت نظام و انقلاب نگذارند.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته شبکه‌های خبری وابسته به جریانات صهیونیستی و ماهواره‌ای تاکتیک ارائه تحلیل نادرست از وقایع جهان به مخاطبان را در پیش گرفته‌اند.

به گفته وجدانی‌نیا؛ زمانی که ملت ایران از آرامش و آسایش خود می‌زند و در مراسم های بزرگی نظیر مراسم وداع با پیکر شهید سردار سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت شرکت می‌کند، قطعا باورها و آموزه‌های دینی قوی دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057832

وب گردی

وب گردی