اگر انتقام نمی‌گرفتیم آیندگان ما را سرزنش می‌کردند

رئیس دانشگاه آزاد استان تهران گفت: بمباران پایگاه عین الاسد بنا به تعبیر مقام معظم رهبری سیلی ای بود که این متجاوز خورد و باید منتظر انتقام نیز باشد اگر از ظالم انتقام گرفته نشود او در ظلم خود مصمم تر و جسورتر می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سید محمود رضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی درباره محبوبیت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی یک انسان اخلاق گرا با روحیه‌ای فداکارانه و وطن دوست بود که عاشق خاک و مردمش بود و از همان جوانی تا لحظه شهادت در مسیر دفاع از کیان اسلام، انقلاب اسلامی، خاک وطن و حفظ جان مردم و امنیت ملی از خود گذشتگی های بسیاری داشت.

وی افزود: سردارسلیمانی پس از پایان 8 سال دفاع مقدس با توانمندی و شجاعانه در مدیریت سپاه قدس و با همان روش مهندسی اخلاقی و نظامی در کنار مردم منطقه زندگی کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران بیان کرد: یکی از دلایل محبوبیت سردار سلیمانی این بود که با پایان گرفتن جنگ و امکان حضور ایشان در عرصه‌های مدیریتی سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و... هرگز از رسالت مهم خود دور نشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با تأسی از فرمایشات امام راحل مبنی بر عدم حضور نظامیان در دسته‌بندی‌ها و جبهه‌گیری های سیاسی، افزود: سردار در 4 دهه فعالیتش سعی کرد در راستای مسئولیت های تخصصی و قانونی خود عمل کند و در موقعیت های مختلف سیاسی بی طرفی خود را حفظ کرد و هیچ‌گاه وارد میدان سیاست و اختلافات سیاسیون نشد و همواره با حفظ شأن یک نظامی به جنگ تروریسم و ناامنی کشور و منطقه رفت و در قامت یک دیپلمات ورزیده نظامی به میانجی‌گری ایستاد. وی نه تنها برای حفظ ارزشهای ملی و مذهبی مبارزه کرد بلکه در نابودی داعش، نقش بسیار مهمی ایفا کرد. او حرف و عملش یکی بود و این امر برای مردم ملموس بود.

آقامیری با بیان اینکه تنها راه عقب نشینی آمریکا از رفتارهای وحشیانه، انتقام سخت و جواب درخور و متقابل است، تصریح کرد: شهادت سپهبد سلیمانی در واقع برگرفته از یک جریان فکری بود که برای آیندگان ادامه خواهد داشت. سردار سلیمانی یک نظامی سرافراز وطن و یک سرباز ولایت مدار بود که ناجوانمردانه به شهادت رسید اگر ما انتقام نمی گرفتیم آیندگان ما را نکوهش می کردند.

وی عنوان کرد: بحمدالله سلیمانی های زمان اولین انتقام را از آمریکای جنایتکار گرفتند. آمریکا و متحدانش زین پس باید بیشتر از همیشه از ایران بترسند چرا که مردم ایران اسلامی از زمان‌های دور تا به امروز هرگز تن به ذلت ندادند و برای حفظ ارزش‌ها، فرهنگ، کیان و خاکشان ایستادند. آمریکا بداند در آتشی که خودش در منطقه برافروخته است، خواهد سوخت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با بیان اینکه برخی معتقدند اگر انتقام بگیریم جنگ رخ می‌دهد، گفت: اما این به روشنی مشهود است که آمریکا سالهاست در ابعاد مختلف اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی و.. در جنگ با ایران است. آمریکا هرگز برای صلح و متوقف کردن جنگ در هیچ کجای دنیا اقدامی نکرده است هر جا که پا گذاشت جنگ افروزی کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در خاتمه خاطرنشان کرد: حرکت نیروهای سپاه اسلامی در بمباران پایگاه عین الاسد بنا به تعبیر مقام معظم رهبری سیلی ای بود که این متجاوز خورد و باید منتظر انتقام نیز باشد اگر از ظالم انتقام گرفته نشود او در ظلم خود مصمم تر و جسورتر می شود و خوشحالم که بعد از جنگ جهانی اولین بار است که یک کشور در مقابل این زورگو با قدرت ایستاده و اینگونه عملیات می کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057835

وب گردی

وب گردی