طراحی LG V60 ThinQ فاش شد

​LG برای عقب نماندن از بازار گوشی های پرچمدار می خواهد در سال جدید میلادی مدل LG V60 ThinQ  را معرفی کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، در روزهای اخیر اگر اسمی از گوشی های پرچمدار به میان بیاید Xiaomi Mi 10 و Samsung Galaxy S11 / S20 به ذهن متبادر می شوند با این وجود اما ال جی هم در این زمینه با جدیت کامل مشغول به کار است. بعد از LG G9 ، امسال LG V60 ThinQ معرفی خواهد شد.

طراحی صفحه پشتی LG V60 ThinQ که انتظار داریم در رویداد MWC 2020 - Mobile World Congress که ماه آینده برگزار خواهد شد،معرفی شود ، فاش شده است. بر اساس اخبار به بیرون درز کرده دو پوشش پشتی و دو گزینه رنگ برای این مدل در نظر گرفته شده است.

طراحی LG V60 ThinQ چگونه خواهد بود؟

همانند V50 ThinQ این مدل نیز دارای دوربین چهارگانه خواهد بود و این دوربین ها دارای زاویه دید عریض تری نسبت به مدل های قبلی خواهند بود. این مدل همچنین از تکنولوژی 5G پشتیبانی خواهد کرد.

همان طور که گفته شد انتظارات از این قرار است که این دستگاه میزبان چهار دوربین عقب باشد. تصاویر منتشر شده از LG V60 که اخیراً به بیرون درز کرده نشان می دهد که دوربینهای عقب به حالت افقی قرار گرفته اند.

در همین راستا ، ال جی اسنپدراگون 865 را برای پرچمدار خود انتخاب خواهد کرد و قرار است این مدل در سال 2020 به دست کاربران برسد. علاوه بر این ، سایر ویژگی های V60 ThinQ در حال حاضر ناشناخته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057885

وب گردی

وب گردی