راه اندازی مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در واحد نجف آباد

رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحدنجف آباد از راه اندازی اولین مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، امیررضا نقش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد درآئین تجلیل از پژوهشگران برتر این واحد؛ کارمند، دانشجو و استاد را رئوس مثلث پیشرفت دانشگاه دانست و گفت: کسب عنوان واحد برتر در تداوم فعالیت‌های پژوهشی و فناوری در هفتمین جشنواره فرهیختگان توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد نتیجه به ثمر نشستن زحمات و تلاشهای کارمندان، اساتید و دانشجویان این واحد دانشگاهی است.

وی با اشاره به شعار هفته پژوهش «پژوهش اثربخش، فناوری ارزش آفرین و رونق تولید» بیان کرد: حرکتی که امروز در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده است، حرکت به سمت پژوهش‌های اثر بخش و ارزش آفرین است.

نقش ادامه داد: حرکت به سمت پژوهش‌های کاربردی و مسئله محور در رویکرد جدید مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی مورد توجه جدی قرار گرفته است.

وی با تشریح فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در زمینه پژوهش، فناوری و مهارت آموزی افزود: بیش از ۵۵ رویداد در طول سال گذشته در باشگاه پژوهشگران جوان این واحد برگزار شد که در آن دانشجویان با کارآفرینی و نحوه ورود به بازار کسب و کار آشنا شدند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان از راه اندازی اولین مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در آینده نزدیک در این واحد دانشگاهی خبر داد.

وی افزود: شعار هر دانشجو یک مهارت در رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی مورد تاکید است و در این واحد دانشگاهی سعی داریم دانشجویان در طول دوران تحصیل با مهارت های شغلی و مهارتهای مرتبط با رشته تحصیلی خود آشنا شوند.

نقش با بیان اینکه بیش از ۵۰ دوره مهارتی در سال گذشته در این واحد تعریف و حدود ۸۰ درصد از این دوره ها برگزار شد افزود: تاکید داریم که در سال جاری دوره‌های مهارتی با استفاده از زیرساختهای کارگاهی و آزمایشگاهی موجود در واحد ادامه پیدا کند و برای آموزش از سرفصل های مورد تایید سازمان فنی حرفه‌ای کشور استفاده شده و مدارک پایان دوره نیز به صورت مشترک صادر شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با اشاره به برگزاری نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گفت: مشکل بزرگی که در کشور ما و بسیاری از کشورهای در حال توسعه وجود دارد این است که در نظام ملی نوآوری با یک کمبود و فقدان در ارتباط با صنعت و جامعه و دانشگاه مواجه هستیم و در همین راستا تفاهم نامه کلی در دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست محترم دانشگاه و اتاق بازرگانی استان اصفهان منعقد شده که واحد نجف آباد در کنار استان اصفهان مجری این تفاهم نامه است.

وی ابراز امیدواری کرد: با حرکت به سمت دانشگاه حل مسئله و دانشگاه کارآفرین و نسل سوم و چهارم دانشگاه‌ها شاهد رشد و پیشرفت بیش از پیش دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در سطح ملی و بین المللی باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057886

وب گردی

وب گردی