پیام تسلیت وزیر آموزش و پرورش در پی حوادث اخیر کشور

وزیر آموزش و پرورش در پی درگذشت تعدادی از فرهنگیان و دانش آموزان در کرمان و سقوط هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ متعلق به خطوط هوایی اوکراین پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی در پی درگذشت تعدادی از فرهنگیان و دانش آموزان در کرمان و سقوط هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ متعلق به خطوط هوایی اوکراین پیام تسلیت صادر کرد.

در ابتدای این پیام آمده است: در روزهایی که ایران در غم شهادت فرمانده فقید شهید مقاومت سردار سپهبد سلیمانی در تاب و تب بود و حماسه به یادماندنی قدرشناسی امتی را در معرض دید جهانیان قرار گرفته بود، همزمان در ماتم درگذشت تعدادی از هموطنان و همکاران فرهنگی و دانش آموزان در کرمان و سقوط هواپیمای مسافربری و جان‌باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان به ویژه چند تن از نخبگان ایرانی سوگوار شدیم.

در انتهای این پیام آمده است: ضمن عرض تسلیت این مصیبت و ضایعه اسفناک به مردم عزیز کشورمان، و خانواده‌های داغدار، همدردی خود را با بازماندگان اعلام داشته و از درگاه خداوند غفور برای جانباختگان غفران الهی مسالت می‌‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057890

وب گردی

وب گردی