ضرورت افزایش نشاط دانشجویان درآستانه انتخابات

معاون فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تلاش حوزه فرهنگی وزارت علوم افزایش نشاط دانشجویان در آستانه انتخابات و مشارکت حداکثری آنان است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، غلامرضا غفاری در نشست معاونان و مدیران فرهنگی اجتماعی منطقه ۵ که به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: تبادل تجربیات و دیدگاه‌ها و تقویت در جهت ارتقای کیفیت کارهای فرهنگی و اجتماعی، از جمله اهداف مهم برگزاری نشست‌های منطقه‌ای دانشگاهی است.

وی با بیان اینکه نشاط و سرزندگی در محیط‌های دانشجویی را باید همواره تقویت کرد، افزود: هدف همه مسئولان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها باید این باشد که مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های تشکل‌ها و کانون‌های مختلف درون دانشگاهی را افزایش دهند. رویکرد ما تقویت و تلاش برای تسهیل‌گری فعالیت‌های تشکل‌ها و کانون‌های مختلف و متنوع دانشجویی است.

وی ادامه داد: تلاش حوزه فرهنگی وزارت علوم افزایش نشاط دانشجویان در آستانه انتخابات و مشارکت حداکثری آنها در انتخابات است.

معاون فرهنگی وزارت علوم در بخش دیگری از سخنانش به موضوع شهادت سردار رشید و افتخارآفرین اسلام، اشاره کرد و گفت: سردار شهید سلیمانی از هر نظر یک الگوی کامل اخلاقی برای همه ما است. شهادت وی، وحدت ملی و انسجام داخلی برای مبارزه بیشتر با آمریکا را تقویت و مضاعف کرد.

وی ادامه داد: برخی بزرگان همچون سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فقط در زمان حیاتشان منشا خیر و برکت نیستند بلکه در زمان پس از حیاتشان هم، آثار و برکات فراوانی برای جامعه دارند. به طور حتم راه شهید سلیمانی و سایر شهیدان، محکم‌تر و استوارتر از گذشته تداوم خواهد یافت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057896

وب گردی

وب گردی