Cat S32  معرفی شد!

شرکت کت از تولید کنندگان ماشین آلات و تجهیزات سنگین اقدام به ساخت یک گوشی مقاوم برای محیط کار کرده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، Cat ، برندی که بیشتر با تولید ماشین آلات و تجهیزات سنگین شناخته شده، طی چند سال گذشته در صنعت گوشی های هوشمند نیز فعالیت داشته است. تمرکز اصلی تلفن های Cat بر روی دوام و استقامت بوده و از این رو ظاهری استاندارد ندارند.

با معرفی Cat S32 در رویداد CES 2020 ، یک مدل به این سری از گوشی ها اضافه شد. اگر به دنبال یک تلفن رده بالا با نمایشگر تمام صفحه هستید ، تلفن جدید Cat انتظارات شما را برآورده نمی کند.

Cat S32 - مشخصات و قیمت

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم ، تمرکز اصلی روی دوام است و نمایشگر 5.5 اینچی از وضوح تصویر HD برخوردار است. با نسبت ابعاد 18: 9 ، صفحه نمایش توسط DragonTrail Pro Glass محافظت می شود ، در صورت خیس شدن دست یا دستکش ، می توانید از آن استفاده کنید.

این گوشی قدرت خود را از پردازنده هشت هسته ای Helio A20 که با فرکانس 1.8 گیگاهرتز تولید شده و دارای فرایند ساخت 12 نانومتر است ، می گیرد همچنین این گوشی دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه است. Cat S32 دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی جلویی و 13 مگاپیکسلی در پشت است و از باتری 4200 میلی آمپر ساعتی برخوردار است.

گوشی که دارای محافظی برای محافظت از جک هدفون 3.5 میلی متری است به لطف دارا بودن گواهینامه IP68 میتواند به مدت 35 دقیقه در عمق 1.45 متری آب دوام بیاورد. گوشی با برخورداری از گواهینامه MIL SPEC 810G می تواند در برابر سقوط از ارتفاع 1.8 متری مقاومت کند.

در سمت راست دکمه ای قابل برنامه ریزی برای امور مختلف تعبیه شده است. سطح گوشی با یک پلاستیک مقاوم در برابر ضربات پوشیده شده است. قیمت Cat S32 در حدود 299 یورو است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057897

وب گردی

وب گردی