عین الاسد پایتخت آمریکا در عراق بود/ انتقام جبهه مقاومت از آمریکا در پیش است

مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه در اجتماع بزرگ مردم رشت در پاسداشت شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: انتقام راهبردی یعنی این انتقام تنها پروژه نیست، یک پروسه طولانی مدت با جغرافیایی بی مرز است.

به گزارش ایسکانیوز، حمیدرضا مقدم‌فر، صبح پنجشنبه در اجتماع بزرگ مردمی سلیمانی‌ها در میدان شهدای ذهاب رشت، با بیان اینکه به فرمایش شهید سپهبد سردار قاسم سلیمانی شهدا قبل از شهادت به مقام شهدا می رسند، اظهار کرد: برای رسیدن به جایگاه شهدا باید وابستگی‌ها را ترک، اهل جهاد، ایستادگی و مقاومت بود.

مشاور فرهنگی رسانه‌ای فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب از حاج قاسم به عنوان رفیق خوب خود یاد می‌کنند، افزود: مقام معظم رهبری می‌فرمایند حاج قاسم را بشناسید او رفیق خوب من است، شخصیتی شجاع همراه با تدبیر و مدیریت بود.

وی با ابراز تأسف از اینکه برخی رسانه‌ها شخصیت «حاج قاسم سلیمانی» را تک بعدی و نظامی معرفی می‌کنند، ادامه داد: حاج قاسم علاوه یک رزمنده نظامی، دیپلمات و صاحب نظر و ایده، سالک، عاطفی و بسیار متدین و نیز مسئول رسیدگی به مؤسسه ایتام کرمان بود.

مقدم فر با بیان اینکه «حاج قاسم سلیمانی» فرماندهی نظامی و متدین بود که در اوج عملیات موازین و احکام شرعی را رعایت می‌کرد، افزود: اخلاص «حاج قاسم سلیمانی» سبب شد امروز میلیون‌ها دل متوجه او شود و ولایی بودن حاج قاسم بارزترین ویژگی شخصیتی وی بود.

مشاور فرهنگی رسانه‌ای فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه حاج‌قاسم همانند سایر سرداران و مقام معظم رهبری عضو هیچ حزب و گروهی نبود اما در حوزه مسائل سیاسی داخلی و خارجی صاحب نظر بودند، ادامه داد: برخی عمل گرا و عده‌ای نیز تنها اهل حرف هستند اما حاج قاسم در حرف و عمل تابع محض ولایت فقیه همراه با عشق بود.

تبدیل جنبش سنگ به جنبش موشک در غزه

وی درباره چرایی دستور مستقیم ترور «حاج قاسم سلیمانی» توسط شخص رئیس جمهور ملعون آمریکا نیز گفت: حاج قاسم در ۲۲ سال گذشته تمام برنامه‌های آمریکا و رژیم اشغالگر قدس را در منطقه نقش خنثی و جنبش سنگ در غزه را به جنبش موشک تبدیل کرده بود که این سبب عصبانیت و هراس آمریکا و اسرائیل شده بود.

مقدم فر با اشاره به اینکه داعش دست نشانده آمریکا بود و برای نابودی اسلام در جهان تشکیل شده بود، ادامه داد: حدود ۹۰ درصد سوریه توسط داعش اشغال شد به گونه‌ای که این گروه تا پشت کاخ بشار اسد نیز خود را رسانده بودند اما حاج قاسم به فرمان رهبر معظم انقلاب، به سوریه رفت و کار داعش را تمام کرد.

مشاور فرهنگی رسانه‌ای فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه امروز آمریکا در منطقه به دریوزگی افتاده و قدرت در دست حاج قاسم است، افزود: به گفته خود حاج قاسم پهپادهای آمریکایی بارها و بارها بالای سر او رژه می‌رفتند اما جرأت زدن او را نداشتند.

وی با بیان اینکه هم حزبی‌های ترامپ اذعان دارند که دستور ترور سردار سلیمانی حماقت محض وی بود، ادامه داد: ترامپ تصور می‌کرد عراق در اختیار آمریکا است از طرفی با وجود حوادث داخلی ایران در آبان ماه و فشارهای مردم ایران زمان مناسبی است که با ترور حاج قاسم کار عراق و ایران تمام کند.

مقدم فر شهادت حاج قاسم و شهدای مقاومت سبب اتحاد و همبستگی بیشتر ایران و عراق شد، تصریح کرد: مجلس عراق رسماً اعلام کرد نیروهایی آمریکایی باید از این کشور خارج شوند و در ایران نیز با شهادت حاج قاسم یک انقلاب و رستاخیز ایجاد شد.

شهادت حاج قاسم زنده بودن انقلاب را به جهانیان ثابت کرد

مشاور فرهنگی رسانه‌ای فرمانده کل سپاه از حاج قاسم به عنوان نماد تمام ارزش‌ها و آرمان‌های ولایی ملت ایران یاد کرد و افزود: شهادت حاج قاسم چشم‌های غبار گرفته را باز کرد و یک انقلاب و رستاخیز ایجاد شد، نفرت از آمریکا امروز به اوج خود رسیده و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب شهادت حاج قاسم زنده بودن انقلاب را به جهانیان ثابت کرد.

وی با اشاره به گفته سردار سلامی که انتقام ما از آمریکا یک انتقام راهبردی است، گفت: انتقام راهبردی یعنی این انتقام تنها پروژه نیست، یک پروسه طولانی مدت با جغرافیایی بی مرز است.

مقدم فر با بیان اینکه حمله سپاه به بزرگترین پایگاه آمریکا تنها یک سیلی بود، گفت: عین الاسد پایتخت آمریکا در عراق و مملو از نیروی انسانی، هلیکوپتر، پهپاد و تجهیزات مدرن نظامی بود که سپاه همان را هدف قرار داد اما انتقام ما یعنی آمریکا باید از منطقه خارج و نفس اسرائیل قطع شود.

مشاور فرهنگی رسانه‌ای فرمانده کل سپاه تصریح کرد: برای اولین بار بعد از جنگ جهانی دوم آمریکا در جهان تحقیر شد، وحشت ترامپ در سخنرانی او کاملاً مشهود بود.

وی با بیان اینکه ما تنها یک سیلی به آمریکا زدیم که آن نیز سنگین بود، ادامه داد: انتقام جبهه مقاومت از آمریکا در پیش است. زیرا حاج قاسم تنها متعلق به ملت ایران نبوده است.

مقدم فر با تاکید بر اینکه خون حاج قاسم از خود او بیشتر تداوم دارد، گفت: امروز بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب همه وظیفه داریم نفرت خود را از آمریکا را بیش از گذشته داشته باشیم و با بصیرت نقشه دشمن را شناخته و بدانیم دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی و ناامنی در داخل کشور است.

منبع: مهر

کد خبر: 1057911

وب گردی

وب گردی