امکان تحصیل دانشجویان استعداد درخشان در ۲ رشته دانشگاه آزاد فراهم است

رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان جوان دانشگاه آزاد اسلامی از امکان تحصیل همزمان دو رشته برای دانشجویان استعداد درخشان که عضو این باشگاه هستند، خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر بابک نگاهداری از امکان تحصیل استعدادهای درخشان عضو باشگاه پژوهشگران و نخبگان جوان در دو رشته به طور همزمان خبر داد.

وی به خبرگزاری مهر گفت: تحصیل در دو رشته به طور همزمان در دانشگاه به درخواست عضو استعداد درخشان و تصویب شورای هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه طبق مقررات مربوطه انجام می‌شود. همچنین اجرای همزمان دو طرح پژوهشی برای این افراد امکان پذیر است.

دکتر نگاهداری افزود: همچنین براساس آئین نامه جدید باشگاه، دانشگاه می‌تواند عضو استعداد درخشان را در صورت تمایل به مراجع ذی ربط و پشتیبانی معرفی کند تا فرد در اولویت برخورداری از بورس تحصیلی در مقاطع بالاتر قرار گیرد.

رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان جوان اضافه کرد: همچنین از دیگر تسهیلات مندرج در آئین نامه، این است که دانشگاه با معرفی فرد به مراجع ذی ربط او را در اولویت استخدام در چهارچوب تفاهم نامه‌های منعقد شده قرار می‌دهد؛ از جمله تکمیل کادر هیأت علمی و کارمندی در واحدهای دانشگاه.

نگاهداری همچنین از اولویت قرار دادن اعضای استعداد درخشان باشگاه و استعدادهای برتر به عنوان مشاوران جوان در سطح باشگاه‌ها، دانشکده‌ها و ریاست واحدهای دانشگاهی خبر داد.

کد خبر: 1057915

وب گردی

وب گردی