دانشگاه آزاد اسلامی باید به درآمدهای غیرشهریه‌ای فکر کند

رئیس باشگاه پژوهشگاه نخبگان جوان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با تمام تلاش مسیرهای پیشرفت را هموار کند و در این میان باید به درآمدهای غیر شهریه‌ای هم فکر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بابک نگاهداری رئیس باشگاه پژوهشگاه نخبگان جوان و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در واحد اهواز اظهار کرد: برای ورود به عرصه جدید در دانشگاه آزاد اسلامی باید با تمام تلاش مسیرها را هموار کنیم و در این میان باید به درآمدهای غیر شهریه‌ای هم فکر کرد.

وی در نشست راهبری پژوهشی منطقه 10 دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان عنوان کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان خوزستان و داشتن امکانات لازم در واحدهای دانشگاهی این استان، می‌توان در عرصه جدید دانشگاه آزاد اسلامی با اطمینان بیشتری قدم برداشت.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ورود به عرصه جدید برای کمال دانشگاه آزاد اسلامی الزامی است، گفت: مراکز تحقیقاتی سخت مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و بعد آنها رتبه بندی خواهند شد.

نگاهداری در ادامه به انتخاب صحیح رویکردها اشاره کرد و گفت: وظیفه ما در پژوهشگاه ریل گذاری است و با همکاری شما قطار این ریل به حرکت در خواهد آمد.

همچنین حجت الاسلام فرج اله براتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان بیان کرد: تشکیل چنین نشست‌هایی برای هم افزایی بیشتر و رسیدن به هدف مطلوب است.

وی ادامه داد: رسالت دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه و رویکرد جدید، شناسایی مشکلات جامعه و تبدیل آن به مساله و در نهایت حل ریشه‌ای آن مشکل است.

حجت الاسلام فرج اله براتی با بیان اینکه تحقیقات انجام شده نباید فقط به پایان نامه تبدیل شوند، گفت: رسالت اصلی دانشگاه این است که مشکلات موجود در جامعه و صنعت را از طریق دانش و علم پیگیری شود. با توجه به قابلیت‌های استان خوزستان، کافی است که فقط بیشتر اراده شود و با عزمی راسخ برای رسیدن به هدف مورد نظر حرکت و آن را عملیاتی خواهد شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در پایان سخنان خود به تشکیل هیئت‌های اندیشه ورز اشاره کرد و گفت: با توجه به در پیش رو بودن انتخابات، این هیئت‌ها می‌توانند در انتخاب درست به مردم کمک کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057919

وب گردی

وب گردی