دانشگاه آزاد به اقشار کم برخوردار جامعه خدمات ویژه می‌دهد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به ظرفیت‌های ارزنده خود به اقشار کم برخوردار و محروم جامعه خدمات ویژه ارائه می‌‌دهد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حامد زارعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک در جلسه مشترک با مسئولان کمیته امداد امام خمینی(ره) بر توانمندسازی مددجویان این نهاد تأکید کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به ظرفیت‌های ارزنده خود باافتخار به اقشار کم‌برخوردار و محروم جامعه خدمات ویژه ارائه می‌‌دهد و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد نهادی ارزشمند است که توسط امام راحل(ره) با الهام از آیات نورانی قرآن تأسیس‌شده افزود: همه ما برای توانمند‌سازی مددجویان و رفع چهره محرومیت از جامعه مسئولیت داشته و باید به کمک این نهاد بشتابیم.

این مقام مسئول با تأکید بر ارتقای امور فرهنگی مددجویان زیرپوشش ادامه داد: در کنار توانمندی‌های مادی لازم است به نیازهای معنوی و فرهنگی این افراد توجه جدی شود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک دراین‌باره خاطرنشان کرد: این واحد دانشگاهی آمادگی کامل خود را برای استفاده از ظرفیت‌های مرکز مشاوره امین دانشگاه به‌منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی اعلام می‌کند.

تعامل سازنده و مستمر، هم‌افزایی و مشارکت برای حمایت از محرومان و خودکفایی مددجویان، اجرای طرح پویش حامی، استفاده از ظرفیت‌های علمی دانشگاه، بهره‌مندی از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان مراکز رشد باهدف تولید ایده‌های خلاق در راستای سیاست‌های محرومیت‌زدایی ازجمله مهم‌ترین این همکاری‌هاست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057935

وب گردی

وب گردی