حمایت مردم از سیاست‌های بین‌المللی ایران در منطقه

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر گفت: مردم با حضور میلیونی خود در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی در واقع از سیاست‌های بین‌المللی ایران و سپاه قدس در منطقه و خاورمیانه دفاع کردند.

سید حمیدرضا مجتبوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره گرفتن انتقام سخت از آمریکا به خاطر ترور سردار قاسم سلیمانی اظهار کرد: با لطف خداوند و تلاش سپاه پاسداران گام نخست انتقام سخت از عاملان شهادت سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس گرفته شد.

وی با بیان اینکه گرفتن انتقام سخت از آمریکا به عنوان استکبار جهانی خواست مردم بود، گفت: مردم بعد از شنیدن خبر شهادت سردار سلیمانی، با آمدن در خیابان‌ها و شرکت در مراسم وداع با پیکر وی و راه اندازی پویش‌ها در فضازی مجازی خواهان خون‌خواهی سردار بودند.

حمایت مردم از سیاست‌های بین‌المللی ایران در منطقه

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر اضافه کرد: مردم با حضور میلیونی خود در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی در واقع از سیاست‌های بین‌المللی ایران و سپاه قدس در منطقه و خاورمیانه دفاع کردند.

وی حضور سردار سپهبد سلیمانی در عراق را به دعوت دولتمردان و مردم این کشور دانست و گفت: ملت عراق بعد از جنایت آمریکا در شهادت سردار سلیمانی و یارانش در همبستگی با مردم ایران خواهان خروج نیروهای آمریکایی از خاک عراق شدند.

مجتبوی با تاکید بر برقرای مردم سالاری دینی در کشورهای اسلامی عنوان کرد: زمانی که دونالد ترامپ با بی‌شرمی تمام اعلام کرد که عراق باید هزینه پرداخت کند تا نیروهای نظامی آمریکا از خاک عراق خارج شوند، نشان‌دهنده بی اعنتایی آمریکا به مردم سالاری و خواسته‌های آنها بود.

حمله به عین‌الاسد تنها یک سیلی بود

وی به توییت رئیس جمهوری آمریکا پس از حمله موشکی سپاه به پایگاه نظامی عین الاسد در عراق اشاره کرد و گفت: ترامپ با وجود تلفات سنگین مالی و جانی آمریکا در این پایگاه، توییتی مبنی بر اینکه هیج اتفاقی رخ نداده همه چیز در امان است را منتشر می‌کند. این اقدام نشان می‌دهد آمریکایی‌ها بازی روانی را به خوبی آموختند. همچنین آمریکا اعلام کرد که این پایگاه هوایی خالی از سربازان نظامی آمریکا بوده است در حالی که این آمریکا سربازان خود را از امارات به این پایگاه منتقل کرده بود.

مجتبوی درباره صحبت‌های رئیس جمهور اسرائیل مبنی بر بی طرفی این رژیم در حمله تروریستی به سردار سیمانی و همراهانش بیان کرد: اسرائیل با اشراف بر قدرت نظامی و موشکی ایران از ترس خود را بی‌طرف معرفی کرد در حالی این گونه حملات و ترورها به سبک موساد اسرائیل است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در پایان خاطرنشان کرد: حضور 7 میلیونی مردم تهران در مراسم وداع با پیکر سردار سلیمانی نشان دهنده تایید نظام و انقلاب اسلامی است. پس آمریکا و سازمان ملل متحدد باید آگاه باشند که با ایجاد حواشی و جنگ روانی در فضای مجازی توسط نیروهای سایبری خود نمی‌توانند بین مردم و انقلاب فاصله ایجاد کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057950

وب گردی

وب گردی