بارش سنگین برف  باران در اکثر جاده ها/ترافیک سنگین  در ورودی تهران

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بارش برف و باران در اکثر جاده‌های کشور ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: بر اساس آخرین گزارش دریافتی تا این لحظه بارش برف در اکثر محورهای استان های چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد و همدان ادامه دارد.

وی افزود: همچنین ادامه بارش برف در محور دامنه - الیگودرز در استان اصفهان،محورقاین - بیرجند در استان خراسان جنوبی، محورهای مشهد- فریمان، مشهد – تربت حیدریه و مشهد- نیشابور در استان خراسان رضوی، محورهای زنجان طارم و زنجان – تهم در استان زنجان، محورهای خرمبید-آباده، سپیدان- یاسوج، آباده- اصفهان، شیراز- کازرون، شیراز -کازرون، شیراز-سعادت شهر در استان فارس، محورهای قم- سلفچگان، جاده قدیم قم-ساوه، تفرش در استان قم، محور بانه-سقز در استان کردستان، محورتوسکستان-شاهرود در استان گلستان،محور اسالم-خلخال در استان گیلان، محورهای اراک-قم، اراک-ازنا در استان مرکزی، محورهای فیروزکوه، ارتفاعات چالوس در استان مازندران و محورهای یزد-کرمان، سبزدشت در استان یزد گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی با اشاره به بارش باران در اکثر جاده های کشور گفت: بارش باران در اکثر محورهای استانهای خراسان رضوی، فارس، گلستان، گیلان، مازندران، هرمزگان، محورهای کنارک- چابهار و سراوان – خاش در استان سیستان و بلوچستان، محور یزد –طبس در استان یزد و محور ساروج – شیروان در استان خراسان شمالی ادامه دارد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا به رانندگانی که قصد تردد در جاده هلی برفی کشور را دارند توصیه کرد حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند. و گفت: به ویژه رانندگانی که در محور خلخال –اسالم در استان اردبیل، محور توسکستان-شاهرود در استان گلستان و محورهای یاسوج- بابامیدان . یاسوج - شیراز در استان گلستان تردد می کنند حتما از زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی و گرمایشی استفاده کنند.

سرهنگ رحمانی به پدیده مه گرفتگی در جاده ها اشاره کرد و گفت:در محور زنجان- خرم دره، زنجان- بیجار در استان زنجان، محورهای سوادکوه، فیروزکوه، کیاسر- سمنان در استان مازندران ، محور جندق – انارک و کاشان - قم در استان اصفهان، محورهای تبریز – اهر و سراب – تبریز در استان آذربایجان شرقی و محور رشت – قزوین در استان قزوین پدیده مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

وی در مورد ترافیک جاده ها گفت: در محدوده مهرشهر تا پل فردیس ر آراد راه قزوین- کرج و از پل فردیس تا پل کلاک در آزاد راه کرج - تهران ترافیک نیمه سنگین است.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057958

وب گردی

وب گردی