توسعه فعالیت‌های ورزشی با پیوست فرهنگی و رسانه‌ای بهترین روش مقابله با یأس و ناامیدی است

مدیرکل تربیت بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بهترین روش مقابله با دشمن توسعه فعالیت های ورزشی با پیوست فرهنگی و رسانه ای است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، کارگاه مدیریت اماکن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور کمال جوانمرد مدیرکل تربیت بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران و مسئولان تربیت بدنی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در هتل فرهیختگان دانشگاه برگزار شد.

جوانمرد در این نشست با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به لحاظ فعالیت های ورزشی سال خوبی را پشت سر گذاشته، گفت: با توجه به اهتمام و تأکیدات ویژه‌ دکتر ولایتی رئیس هیأت مؤسس و امنا و دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به ورزش این دانشگاه، شاهد توسعه فعالیت های ورزشی و جذب بیشتر دانشجو هستیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی، نمایندگی اعزام 9 مسابقه قهرمانی دانشجویان آسیا و جهان در سال 2020 را برعهده دارد، اظهار داشت: تیم های اعزامی دانشگاه آزاد اسلامی شامل بسکتبال سه نفره، ووشو، قایقرانی (کانو روئینگ)، تیراندازی، صخره نوردی، وزنه برداری، کشتی آزاد و کشتی فرنگی است. این مسابقات از فروردین ماه آغاز می شود و تا آبان ماه ادامه دارد.

جوانمرد با تأکید بر اینکه مسابقات ورزشی باید دارای پیوست فرهنگی و رسانه ای باشند، خاطرنشان کرد: باید به مسابقات و فعالیت های ورزشی رنگ و بوی فرهنگی بدهیم. ورزش باید به عنوان قدرت نرم در کنار نظام بایستد و در مقابل تهدیدات نرم دشمن واکنش نشان دهد.

مدیرکل تربیت بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: دشمن همواره به دنبال ایجاد یأس، ناامیدی و بی تفاوتی در بین جوانان و دانشجویان است که بهترین روش مقابله با این رویکرد دشمن توسعه فعالیت های ورزشی با پیوست فرهنگی و رسانه ای است.

وی ادامه داد: در اسفندماه سال جاری مسابقات فوتسال، والیبال، هندبال و فوتبال در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود که متولیان باید به نحو شایسته ای این مسابقات را برگزار کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057981

وب گردی

وب گردی