مسئولان باید پاسخگوی پنهان کاری انجام شده باشند

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: رسانه‌های انقلابی در شرایط حساس نباید بر اساس اطلاعات اشتباه جلو بروند زیرا در نهایت اعتماد مردم لطمه خواهد خورد.

حمزه دستیار در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره حواشی ایجاد شده در ماجرای سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: مردم حق دارند خیلی سریع در جریان تحولات مهم کشور قرار بگیرند حاکمیت باید این حق را به رسمیت شناخته و اجرایی کند اینکه دانشجویان نیز در این مسئله مطالبه دارند موضع خوبی است که نشان دهنده جامعه روشن و مطالبه‌گر بودن مردم است.

وی در ادامه افزود: مطالبات دانشجویی باید بر اساس برنامه و چارچوبی تعیین شده پیش برود یعنی بعضی مواقع نامه‌نگاری یا تجمع برای موضوعی خاص جواب می‌دهد. پیگیری‌ها باید از روی برنامه‌ریزی دقیق انجام شود.

به گفته دستیار، فعالان دانشجویی باید بر اساس شرایط موجود و اتفاقاتی که رخ می‌دهد اقدام به مطالبه‌گری از نهادهای مرتبط با موضوع خود کنند.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با تاکید بر اینکه دانشجویان باید در خصوص سقوط هواپیمای اوکراینی مطالبه داشته باشند اظهار کرد: مسئولان نظامی باید پاسخگوی پنهان کاری انجام شده باشند زیرا این اقدام منجر به از دست رفتن اعتماد ملی به نظام شده است. مردم دیگر به صحبت‌های مسئولان با شک و تردید نگاه می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان سقوط هواپیمای اوکراینی باید پاسخگو باشند گفت: مقصران اصلی این اتفاق کسانی هستند که پنهان‌کاری کردند و باید بر اساس قانون با آن‌ها برخورد شود زیرا کل نظام با رفتارشان زیر سوال رفته است.

دستیار با اشاره به مورد هدف قرار گرفتن پایگاه آمریکایی عین‌الاسد توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عراق گفت: چرا پروازهای کشور در این زمان مهم لغو نشده است تا مسئولان حفظ امنیت آسمان کشور دچار اشتباه نشوند؟ اما همه این عوامل نباید منجر به نادیده گرفتن تلاش‌های نیرو‌های مسلح در ایجاد آرامش کشور شود. زحمات ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نباید زیر سوال برد اما در این زمان حساس باید هر فردی پاسخگوی کار خود باشد.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل درباره ایجاد فضای رسانه‌ای خلاف واقع پیرامون سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: رسانه‌های انقلابی در شرایط حساس نباید بر اساس اطلاعات اشتباه جلو بروند زیرا در نهایت اعتماد مردم لطمه خواهد خورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058011

وب گردی

وب گردی