برگزاری مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در دبیرستان سما شهرکرد

مراسم بزرگداشت سردار سرافراز سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور جمعی از مسئولین استانی و دانشگاهی صبح امروز در سالن اجتماعات دبیرستان سمای دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از شهرکرد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ضمن تسلیت شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابراز خرسندی از برگزاری چنین همایش هایی برای نسل جوان گفت: انقلابی و جهادی بودن، اخلاص، عشق و ارادت به اهل بیت (ع)، احساس تعلق به خانواده های معزز شهدا، نفوذ در دل ها، اقتدار و صلابت، تواضع و فروتنی و مردمی بودن از جمله ویژگی های بارز این سردار شهید والا مقام بود.

ابراهیم رحیمی اظهار داشت: ما به شهدای انقلاب به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی افتخار می کنیم و به پاس خون شهدای انقلاب شکوهمند اسلامی، راهشان را ادامه خواهیم داد.

وی در پایان افزود: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تمام عمر و زندگی خود را صرف مبارزه با ظالمان و بدخواهان انقلاب اسلامی کرد و برای عزت و سربلندی اسلام از هیچ کوششی دریغ نکرد و گوش به فرمان رهبری و در کنار رهبر به دنبال پیروزی انقلاب در تمام عرصه ها بود.

حجت الاسلام یوسف اکبری مدیر فرهنگی آموزشکده سما واحد شهرکرد هم در این مراسم و در جمع دانش آموزان ضمن تسلیت شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، به تحلیل حرکت عظیم مردم و آثار و برکات آن در تشییع پیکر پاک این شهید والامقام پرداخت.

اجرای شعر، دکلمه، مدیحه سرایی و سینه زنی و سرود توسط دانش آموزان دبیرستان سمای شهرکرد از دیگر برنامه های این همایش بود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1058016

وب گردی

وب گردی