یاد جانباختگان هواپیمای اوکراینی گرامی داشته شد/ اعتراض دانشجویان به سوءمدیریت

با حضور جمعی از دانشجویان یاد جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی گرامی داشته شد. دانشجویان در اعتراض به سوءمدیریت پدافندی و نحوه رسانه‌ای شدن آن نیز شعارهایی سر دادند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، جمعی از دانشجویان و مردم با تجمع روبروی محوطه دانشگاه امیرکبیر و روشن کردن شمع یاد جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای خطوط هوایی اوکراین که حامل چند ده نفر از هموطنان مان از جمله چند تن از دانشجویان نخبه دانشگاه‌های خواجه نصیر، شریف و امیرکبیر بود را گرامی داشتند.

تجمعات مشابهی نیز در دانشگاه تهران و دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد و دانشجویان در اعتراض به سوءمدیریت پدافندی و نحوه رسانه‌ای شدن آن شعارهایی سر دادند.

تجمع دانشگاه امیرکبیر جلوی سر در این دانشگاه، باعث ترافیک در خیابان حافظ شده بود، با حضور نیروی انتظامی به پایان رسید. در ساعاتی از این تجمع، برخی افراد ناشناخته و با چهره‌های پوشیده‌شده شعارهای ساختارشکنانه سر دادند.

تکمیلی: بازداشت موقت سفیر انگلیس

بر اساس برخی اخبار منتشر شده در فضای مجازی، راب مک‌کر سفیر انگلیس نیز در این تجمع حضور داشته و برای ساعاتی بازداشت شده است. ساعاتی بعد وزارت خارجه انگلیس نیز با تایید این اتفاق، بیانیه‌ای غیرمسئولانه صادر کرد و این بازداشت را اقدامی "بی‌دلیل و ناموجه" عنوان کرد.

کد خبر: 1058028

وب گردی

وب گردی