بارش برف و باران در اکثر جاده های کشور/رانندگان از زنجیر چرخ استفاده کنند

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بارش برف و باران در اکثر جاده‌های کشور ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی بارش برف در اکثر محورهای استان خراسان رضوی و خراسان جنوبی، محورهای هراز و کیاسر-سمنان در استان مازندران و محورهای کرمان-بم و کرمان-راور در استان کرمان ادامه دارد.

وی افزود: اکثر محورهای استان های مازندران و سیستان و بلوچستان جنوب بارانی است.

رحمانی با تاکید بر لغزنده بودن جاده های برف گیر گفت: رانندگانی که قصد تردد در اکثر محورهای استان خراسان رضوی، محور کرمان-بم در استان کرمان و محورهای سیاهکل-دیلمان، اسالم-خلخال و امام زاده اسحاق_شفت در استان گیلان را دارند باید حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند و تجهیزات ایمنی و گرمایشی همراه داشته باشند.

وی به وزش باد شدید و کولاک در جاده ها اشاره کرد و گفت: محور دیهوک-فردوس در استان خراسان جنوبی و محور خلخال-اسالم در استان اردبیل درگیر کولاک و باد شدید است.

رحمانی با اشاره به پدیده مه گرفتگی درجاده ها گفت:جاده های استان های گیلان، کهگیلویه و بویراحمد،کرمان، چهارمحال و بختیاری، مازندران، خوزستان،خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و البرز درگیر پدیده مه گرفتگی همراه با کاهش دید است.

ترافیک:

رحمانی گفت: ترافیک در آزادراه قزوین به کرج محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادراه کرج به تهران محدوده پل فردیس تا پل کلاک سنگین است.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058040

وب گردی

وب گردی