آموزش‌وپرورش در شناخت تفکر بسیجی نقش مهمی دارد

وزیرآموزش‌وپرورش گفت: دانش‌آموزان در آموزش‌وپرورش با بسیج آشنا می‌شوند و پس‌ از آن با روحیه بسیجی به‌مکان‌های دیگر می‌روند، به‌همین منظور آموزش‌وپرورش در شناخت تفکر بسیجی نقش مهمی دارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، محسن حاجی میرزایی در مراسم معارفه رئیس سازمان بسیج فرهنگیان با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی و تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: عمر پربرکت سردار شهید سلیمانی الهام‌بخش و کارساز در جهت احیای اسلام و انقلاب اسلامی بود و به برکت شهادت وی شور و حماسه‌ای عظیم خلق شد که روح تازه‌ای در کالبد کم‌جان ملت ما دمید.

وی با بیان اینکه بسیج در آموزش‌وپرورش با بسیج در هرجای دیگری و قشر دیگری متفاوت بوده و اینجا خاستگاه بسیج است، گفت: دانش‌آموزان در آموزش‌وپرورش با بسیج آشنا می‌شوند و پس‌ از آن باروحیه بسیجی به‌مکان‌های دیگر می‌روند، به‌همین منظور آموزش‌وپرورش در شناخت تفکر بسیجی نقش مهمی دارد؛ زیرا در سنین مهم دانش‌آموزان با بسیج در مدرسه آشنا می‌شوند.

حاجی میرزایی اشاره کرد: اگر این آشنایی درست انجام شود، تفکر بسیجی در تمام زندگی همراه دانش آموزان خواهد بود.

وی در ادامه اضافه کرد: ما عرصه بزرگی برای اثرگذاری و جاودانه شدن در اختیار داریم که بسیج در آموزش‌وپرورش از چنین ظرفیتی برخوردار است.

وزیرآموزش‌وپرورش با قدردانی از تلاش‌های سردار مرادی در زمان تصدی ریاست بسیج فرهنگیان، گفت: حضرت ابراهیم(ع) دعایی دارد که از خداوند می‌خواهد که پس از من نام راستین و خوبی برایم قرار دهد و در مدت کوتاهی که با سردار مرادی آشنا هستم، در مجموعه آموزش‌وپرورش نام و یاد وی به‌خوبی ذکر می‌شود و وی را شخصی محترم، بزرگ، کارساز، مدبر و کاردان می‌شناسند.

حاجی میرزایی اذعان کرد: برای سردار مطهری آرزوی موفقیت دارم و یادآوری می‌کنم که مجموعه آموزش‌وپرورش و نیروهای آن همگی بسیجی، انقلابی، پیرو مقام معظم رهبری و دلسوز انقلاب هستند.

وزیر آموزش‌وپرورش در پایان گفت: همکاری خوب آموزش‌وپرورش همچنان که با سردار مرادی بوده با سردار مطهری ادامه خواهد داشت و تأکیدم بر این است که فرصت خدمت در آموزش‌وپرورش فرصت بی‌نظیری است که باید این فرصت منجر به احیای ارزش‌های الهی، ارزش پایدار و موفقیت‌های بزرگ شود و چنین آینده‌ای را از خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058047

وب گردی

وب گردی