ابهاماتی که هنوز برای مردم حل نشده است

مسئول رسانه حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول گفت: هنوز برای افکار عمومی و دانشجویان سوال باقی است که چه فردی با اطلاع قبلی به گونه‌ای مطلوب از زمان اصابت موشک به هواپیما فیلم‌برداری می‌کند.

کیانوش بدنکی در گفت و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با بیان اینکه یک هفته از شهادت سرادر قاسم سلیمانی و یارانش گذشته است ولی مجدد داغدار هموطنانمان شدیم، اظهار کرد: در چند روز گذشته مردم شرایط سختی گذراندند و عزادار سردار سلیمانی و 140 نفر از هموطنان بودند.

وی درباره شخصیت شهادت سردار سلیمانی بیان کرد: سردار سلیمانی فردی بود که رهبر انقلاب تاب نیاورد و بغضشان در نماز شکست. خون‌بهای سردار فعلا 15 موشک و یک سیلی به آمریکا و خاطیانِ شهادتش بود.

مسئول رسانه حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول به سقوط هواپیمایی مسافربری اوکراینی اشاره کرد و گفت: در میان جانباختگان پرواز اوکراینی جوانان و دانشجویان نخبه دانشگاه‌های کشور بودند که متاسفانه ناکام از دنیا رفتند.

وی با بیان اینکه انتشار بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح در 7 صبح روز شنبه همگان را شگفت‌زده کرد، گفت: مردم در ساعات اولیه انتشار بیانیه از خود سوال می‌کردند مگر نیروهای اعزامی اکراینی و کانادایی همراه با گروه ایرانی جعبه سیاه هواپیما را بررسی نکرده بودند و نتیجه آنرا نقص فنی هواپیما اعلام نکردند؟ پس چرا سپاه در بیانیه‌ای اعلام کرد که اشتباه فردی رخ داده است.

بدنکی ادامه داد: سردار حاجی‌زاده در کمال فروتنی گفت که گردن بنده از مو باریک‌تر است و هر مجازاتی باشد؛ بنده آنرا پذیرا هستم. در حالی که هیچ‌کدام از مسئولان دولتی با این صراحت از مردم عذرخواهی نکردند.

این فعال دانشجویی اضافه کرد: سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همیشه جانِ خود را در طبق اخلاص گذاشته و آن‌را برای دفاع از مردم هدیه کرده است. پس از حادثه سقوط هواپیمایی اوکراینی نیز آبرویش را در میدان گذاشت و قصور نیروهای تحت امرش را پذیرفت.

وی با تاکید بر اشتباه فردی در ایجاد حادثه هواپیمای مسافربری اوکراینی بیان کرد: اگر بخواهیم بپذیریم که این کار؛ یک خطای انسانی بوده باید به این هم فکر شود که خود را جای فردی قرار دهیم که باید تصمیم می‌گرفت! یک هواپیما به حریم کشور تعرض کرده که ممکن است تعمدِ خلبان یا کابینه بوده باشد یا رادار هواپیما حک شده باشد!

بدنکی با بیان اینکه مگر کشور در حالت آماده‌باش نظامی نبوده؛ پس چرا جلوی این چنین پرواز‌ها گرفته نشد؟ گفت: سردارحاجی‌زاده در صحبت‌های خود بیان کرد که سپاه به تمامی نهادهای ذی‌ربط اطلاع داده بود.

مسئول رسانه حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول اضافه کرد: البته هنوز برای افکار عمومی و دانشجویان سوال باقی است که چه فردی با اطلاع قبلی به گونه‌ای مطلوب از زمان اصابت موشک به هواپیما فیلم‌برداری می‌کند؟ زمانی که این فیلم از شبکه اینترنشنال پخش می‌شود، این شک قوت می‌گیرد که شاید عده‌ای نفوذی قصد خرابکاری داشتند و سپاه با فروتنی برای حفظ آرامش حادثه را به گردن گرفته است.

وی با اشاره به اینکه نباید زحمات سپاه را فراموش کرد، گفت: در حال حاضر هیبت نظامی و منطقه‌ای ایران مدیون حاجی زاده‌ها؛ طهرانی مقدم‌ها و سلیمانی‌ها است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058056

وب گردی

وب گردی