فراهم‌شدن جذب ۲۰۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد استان چهارمحال و بختیاری

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: با پیگیری‌های انجام شده، زمینه جذب ۲۰۰ دانشجوی خارجی در واحدها و مراکز این استان فراهم شده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از شهرکرد، ابراهیم رحیمی صبح امروز در دیدار با فرماندار شهرستان فارسان با قدردانی از تلاش‌های مدیران قبلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فارسان و معارفه رئیس جدید این واحد دانشگاهی ابراز امیدواری کرد با همکاری مسئولان استانی و به‌ویژه امام‌جمعه و فرماندار شهرستان فارسان با اختصاص تعدادی رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد، آینده‌ای نزدیک با جذب بهتر دانشجو، دانشگاه آزاد اسلامی واحد فارسان از مرتبه کوچک به متوسط و در ادامه واحد بزرگ تبدیل شود.

وی بیان کرد: با بازدیدها و بررسی‌های انجام‌شده و فضاهای آموزشی و ظرفیت‌‌های موجود، واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری می‌توانند در جذب دانشجویان خارجی موفق باشند؛ چراکه زمینه جذب ۲۰۰ دانشجوی خارجی در واحدها و مراکز این استان فراهم شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد تصریح کرد: با ایجاد تحولی عظیم در نظام آموزشی، پژوهشی و اجرایی دانشگاه با پیوست فرهنگی، شاهد اختصاص بیشتر رشته‌های جدید در مقاطع ارشد و دکتری تخصصی و جذب بهتر دانشجو در واحدهای دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان باشیم.

رحیمی افزود: با کیفی‌کردن آموزش، مسئله‌محورشدن پژوهش و تجاری‌سازی و تولید علم، می‌توانیم در جذب رشته‌های جدید و حل مشکلات استان گام‌های مؤثری برداریم.

در این دیدار فرماندار شهرستان فارسان هم گفت: تغییر و تحول در مدیریت‌های استانی باید به سمت پیشرفت و توسعه آن مجموعه دانشگاهی باشد.

مرداس طاهری افزود: امیدواریم با معرفی رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فارسان شاهد ایجاد رشته‌های جدید و در نهایت رشد و توسعه این مجموعه آموزشی در استان و شهرستان باشیم.

وی بیان کرد: فرمانداری فارسان آمادگی خود را برای هرگونه همکاری و تعامل بیشتر با مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان به ویژه واحد فارسان اعلام می‌کند.

در این مراسم از تلاش‌های صادق صادقی قدردانی و مهرداد یادگاری دهکردی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فارسان معرفی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058070

وب گردی

وب گردی