دانشگاه آزاد قم درمرحله تکمیل ظرفیت دانشجو می‌پذیرد/ ثبت نام فقط با مراجعه حضوری به دانشگاه

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم از پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت برای تمام رشته‌های تحصیلی به جز رشته‌های گروه پزشکی خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از قم، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی این واحد دانشگاهی با اعلام این مطلب اظهار کرد: ثبت‌نام متقاضیان تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی قم در مرحله تکمیل ظرفیت در حال انجام است و درتمام رشته‌های تحصیلی برای مقاطع کاردانی،کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشجو می‌پذیرد.

محسن زرگر با اشاره به اینکه فرآیند ثبت‌نام برای متقاضیان درمقاطع کاردانی وکارشناسی پیوسته و ناپیوسته بر اساس سوابق تحصیلی می باشد افزود: تمامی متقاضیان ادامه تحصیل دردانشگاه آزاداسلامی قم لازم است جهت ثبت نام با در دست داشتن اصل مدرک تحصیلی،عکس ،شناسنامه و کارت ملی به صورت حضوری به مجتمع دانشگاهی پردیسان مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی با اشاره به زمان تکمیل ظرفیت مقاطع کاردانی وکارشناسی پیوسته وناپیوسته رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی قم صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی بیان کرد: متقاضیان ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی قم برای مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته وکارشناسی پیوسته و ناپیوسته می‌توانند تا۳۰ دی‌ماه با مراجعه حضوری به دانشگاه آزاد اسلامی قم نسبت به ثبت‌نام برای ادامه تحصیل در این واحد دانشگاهی اقدام نمایند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1058084

وب گردی

وب گردی