اهمیت نظارت بر فعالیت‌های دانشگاهی طبق مقررات و قوانین

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استام مرکزی گفت: هدایت و نظارت بر فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و رفاهی طبق قوانین و مقررات دانشگاه مهم است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، آئین تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسب با حضور حسین کلانتری دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، سروان وحید باقرزاده فرمانده نیروی انتظامی منطقه جاسب، علی ابراهیمی مسئول بسیج دانشجویی واحد جاسب و اعضای هیئت رئیسه و جمعی از کارکنان در حوزه ریاست واحد جاسب برگزار شد.

کلانتری ضمن بازدید از بخش‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسب و اطلاع از فرآیند برگزاری امتحانات پایان ترم نیمسال اول 99-98 در ساختمان آموزشی امیرکبیر این واحد با مراقبان جلسات و دست اندرکاران امتحانات دیدار کرد.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی در آیین تکریم و معارفه ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تشکر از زحمات اعضای هیئت علمی و کارکنان واحدهای جاسب اظهار کرد: مسیر دانشگاه را با توجه به ظرفیت‌هایی که وجود دارد به سمت پیشرفت هدایت شود.

کلانتری هدایت و نظارت بر فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و رفاهی طبق قوانین و مقررات دانشگاه را مهم ارزیابی کرد و گفت: باید به حوزه‌های تحقیقات، فن‌آوری، نو آوری و کار آفرینی توجه جدی شود.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی گفت: با توجه به مزیت‌های نسبی منطقه جاسب می‌توان تولید محصولات باغی، پرورش زنبور عسل و حوزه گردشگری دهستان، سراهای نو آوری را در این واحد دانشگاهی فعال شود.

در ادامه مراسم علیرضا انتظاری ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ایام فاطمیه و شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسب پیشگام در همه حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، مسائل فرهنگی و ارائه خدمات است. امروز امانتی را که در اختیار داشته را به محمد مهدی حمصیان کاشانی سرپرست جدید واحد تحویل می‌دهم.

وی افزود: برای حمصیان کاشانی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسب آرزوی توفیق دارم و از آنجایی که واحد جاسب در مسیر توسعه قرار دارد، امیدواریم این واحد بتواند مسیر پشرفت را با کیفیت و انسجام بیشتری ادامه دهد.

همچنین انتظاری ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته در این واحد دانشگاهی همدلی، تلاش معاونان و کارکنان را مهمترین عامل پیشرفت و توسعه این واحد دانست.

در پایان مراسم کلانتری با اهدا احکامی جداگانه از طرف محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاداسلامی از زحمات علی انتظاری تقدیر و تشکر کرد و برای محمد مهدی حمصیان کاشانی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسب آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058134

وب گردی

وب گردی