سردار سلیمانی هسته اولیه ارتش اسلام را به وجود آورد

معاون سابق مرکز تربیت و تعالی کوثر سپاه قم گفت: سردار سلیمانی داعش را نابود کرد و هسته اولیه ارتش اسلام را به وجود آورد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از شاهرود، مراسم دهمین روز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهدین همراه ایشان با حضور امام جمعه شاهرود، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و هیأت همراه، شهردار و مسؤولین بلند پایه و عموم مردم شاهرود و دانشجویان اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در مسجدالنبی(ص) این واحد دانشگاهی برگزار شد.
دراین مراسم که با تلاوت قرآن کریم توسط عضو شورای شهر شاهرود وحیدالدین وحیدنیا آغاز شد پس از پخش بیانات مقام معظم رهبری در مورد سردار سلیمانی، محمدرضا اسلامی به مرثیه سرایی پرداخت.

سردار علی اکبر علیزاده در مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در مسجد دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در سخنانی با بیان اینکه سردار سلیمانی از ابتدای جنگ تحمیلی وارد میدان شد و در سن ۲۴ سالگی در سال ۱۳۶۰ به عنوان فرمانده لشکر ثارالله از سوی فرماندهی کل سپاه انتخاب شد و این لشکر در طول جنگ خط شکن و بسیار موفق بود افزود: بعد از جنگ تحمیلی سردار سلیمانی به سیستان و بلوچستان رفت و به مقابله با اشرار پرداخت و جهاد او ادامه داشت تا در سال ۱۳۷۹ به فرماندهی سپاه قدس از سوی مقام معظم رهبری انتخاب شد.
وی با بیان اینکه امروز ما در یمن و بحرین و افغانستان و عراق و لبنان و سوریه شاهد مقابله با استکبار جهانی هستیم و عشق رهبری و امام راحل در دل مردم این کشور‌ها نفوذ کرده گفت: در افغانستان تاکنون ۱۰ هزار تروریست آمریکایی و در عراق ۴ هزار تروریست آمریکایی به هلاکت رسیدند و اسرائیل نیز در مقابل حزب الله و غزه توان مقاومت را دیگر ندارد که در جنگ غزه چهل ساعته دین به دامن مصر برای میانجیگری شدند.
این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه راهبرد جمهوری اسلامی ایران را سردار سلیمانی در منطقه هدایت می‌کرد اظهار کرد: روس‌ها را سردار سلیمانی به میدان نبرد با داعش در سوریه وارد کرد و پوتین بیان کرد ما به عنوان نیرو‌های تحت امر سردار سلیمانی وارد میدان نبرد با داعش شده ایم.
علیزاده با اشاره به ویژگی‌های سردار سلیمانی و اینکه بسیاری از تلاش‌های وی گفته نشده است با اشاره به جنگ ۳۳ روزه لبنان که فرماندهی ارشد آن با سردار سلیمانی بود که خود را رابط رهبری و حزب الله لبنان معرفی کرد افزود: این‌ها اخلاص سردار سلیمانی را نشان می‌دهد که رهبری انقلاب نیز بر آن تاکید کردند و در کنار آن ولایت پذیری است که وی تابع محض ولایت بود و در بیانات این سردار است که تبعیت از فرامین رهبر انقلاب باعث پیروزی است و خداوند در آن دنیا از ما در این مورد بازخواست خواهد کرد.
وی با اشاره به پاک دستی سردار سلیمانی با اینکه بودجه فراوانی در اختیارش بود و سبک زندگی ساده خانواده پدری و خودش گفت: وی شجاع بود، اما نه بی باک، با تدبیر بود نه محافظه کار و این‌ها برکات حاج قاسم سلیمانی برای ماست.
علیزاده با اشاره به اتفاقات رخ داده در سوریه به نگاه هاشمی رفسنجانی در این باب توجه داد و افزود: هاشمی رفسنجانی اعتقاد داشت بشار اسد دیکتاتور است و باید سرنگون شود و بقیه نیز اعتقادات دیگری داشتند و رهبری انقلاب تنها بود و ایشان سردار سلیمانی را فراخواندند که نباید اجازده داد بشار اسد سقوط کند چرا که سقوط سوریه هزینه زیادی از نظر امنیتی برای ما ایجاد می کرد و سردار سلیمانی در نامه‌ای به رهبری پایان داعش را اعلام می‌کند و سوریه آزاد می‌شود و امروز همه مدیون سردار سلیمانی هستیم.
معاون سابق مرکز تربیت و تعالی سپاه قم با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی نه تنها داعش را نابود کرد بلکه هسته اولیه ارتش اسلام را بوجود آورد گفت: حاج قاسم سلیمانی هسته اولیه ارتش اسلام را در نبرد با داعش بوجود آورد و محاصره اسرائیل را سردار سلیمانی انجام داد و اتوبان تهران به قدس را ایجاد کرد.
وی با بیان اینکه سردار سلیمانی مسئول تراز انقلاب اسلامی است تاکید کرد: در انتخابات پیش روی مجلس باید کسی را انتخاب کرد که اخلاص داشته باشد و ولایت پذیر و پاک دست و ساده زیست و مبارز با فساد باشد.
علیزاده ادامه داد: سلیمانی پاک بود و پاک زیست و خدا پاک او را برد و تابع محض ولایت بود در صورتی که خود یک استراتژیست بزرگ بود و این ما را یاد حضرت ابوالفضل و تبعیت او از امام حسین (ع) می‌اندازد و این تبعیت حاج قاسم سلیمانی دل رهبر ما را با خود برد که در نمازش بغض رهبری ترکید و اشک‌های ایشان جاری شد.
وی با تاکید بر اینکه قاسم سلیمانی شاگرد برجسته مقام معظم رهبری است افزود: معلم بزرگ و استاد اعظم هست و می‌تواند امثال حاج قاسم سلیمانی را تربیت و پرورش دهد و سردار قاآنی از آن جمله است که در این هفت سال گذشته مغز متفکر نیروی قدس بود، اما هیچگاه جلوی دید و در ویترین نبود و اخلاص سلیمانی در او هست و این یعنی اتفاق بزرگ بعد از سردار سلیمانی در منطقه و در جهان رخ می‌دهد.
علیزاده با اشاره به حادثه تاسف بار هواپیمای مسافربری و جان باختن عده‌ای از هموطنان با تاکید بر اینکه قوه قضاییه پیگیری می‌کند افزود: همه در این قضیه شجاعت داشتند از سردار حاجی زاده فرمانده هوا فضا که همه تقصیرات را به گردن گرفت و عذرخواهی کرد تا رئیس جمهور و وزیر امور خارجه که عذرخواهی کردند و این صفا و همدلی و انسجام محبت خدا را نازل می‌کند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1058140

وب گردی

وب گردی