رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد استان چهارمحال و بختیاری معرفی شد

در بیست و هفتمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از خدمات محمد خسروی فارسانی قدردانی و نادر پور ارشد عضو هیأت علمی گروه حقوق دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، به عنوان رئیس جدید دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از شهرکرد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در این نشست ضمن قدردانی از زحمات دلسوزانه محمد خسروی فارسانی و تبریک به نادر پور ارشد به عنوان رئیس جدید دبیرخانه هیأت امنای استان گفت: مسئولیت رحمتی از جانب خداوند است چرا که گره مشکلات مراجعه کنندگان به دست امثال ما باز می‌شود بنابراین عمل ما باید خالص و آراسته و در راه رضای خداوند متعال باشد.

ابراهیم رحیمی هدایت، کنترل و نظارت بر عملکرد دبیرخانه هیأت امنای استان، هماهنگی و همکاری در برگزاری شوراها، کمیسیون­ها، کمیته­‌ها و کارگروه­ های استانی، تهیه گزارش ­های تحلیلی از عملکرد واحدها و مراکز آموزشی تحت نظارت استان، پیگیری برگزاری مستمر و کارشناسانه کمیسیون دائمی هیأت امنای استان و تجمیع، تأیید نهایی و ارسال آمار و اطلاعات درخواستی سازمان مرکزی از واحدها و مراکز استان به سازمان مرکزی را از جمله بخشی از وظایف روسای دبیرخانه هیأت امنا در استان ها برشمرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در ابتدای این نشست ضمن قدردانی از زحمات محمد خسروی و تبریک به نادر پورارشد بیان داشت: مشورت از جایگاه بالایی در دین اسلام برخوردار است تا جایی که سوره‌ای به نام شورا در قرآن آمده است.

حجت الاسلام و المسلمین رضا قاسمی نژاد یکی از راه‌های موفقیت در مدیریت را استفاده از خرد جمعی عنوان کرد و افزود: یک اداره و یا ارگان جهت پیشرفت خود باید از افراد هوشمند بهره بگیرد.

وی اظهار داشت: هوشمندترین شوراها آنهائی هستند که افراد آن از تنوع بالا و استقلال رای هرچه بیش‌تر برخوردار باشند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در روایات نیز مشورت مهمترین پیشتیبان ما در امور معرفی شده است و در انتخاب مشاور، دقت بسیار لازم است و باید از مشورت با افراد نادان، افراد بخیل، افراد ترسو، دروغ گو خودداری کرد.

در پایان این جلسه با اهدای لوح سپاسی از طرف سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، از خدمات محمد خسروی فارسانی قدردانی و حکم نادر پور ارشد به عنوان رئیس جدید دبیرخانه هیأت امنای استان چهارمحال و بختیاری قرائت شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1058148

وب گردی

وب گردی