بیانیه حوزه دانشجویی و فرهنگی واحد کرمان در پی حوادث اخیر کشور

پیرو بیانیه ستد مشترک نیروهای مسلح و توضیحات فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیرامون خطای انسانی در اصابت موشک پدافند هوایی به هواپیمای مسافربری، حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان بیانیه ای صادرکرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، پیرو بیانیه ستاد مشترک نیروهای مسلح و توضیحات فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیرامون خطای انسانی در اصابت موشک پدافند هوایی به هواپیمای مسافربری، حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان بیانیه ای صادرکرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: ملت رشید و غیور ایران اسلامی؛ رشادت های مختلف و گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در درون و بیرون جامعه اسلامی، در زمان های مختلف در مرزهای آبی و خاکی و... را همیشه بیاد داردو سیلی فرزندان مومن را، در راستای انتقام خون شهدای مقاومت، در سحرگاه چهارشنبه بر چهره جنایتکار و تروریست آمریکا بخشی از اقتدار و توانمندی نظام جمهوری اسلامی ایران می داند.

پاسخ کوبنده به اقدام تروریستی و جنایتکارانه دولت آمریکا حق مسلم و انتظار مشروع امت اسلام و آزادگان جهان و تحقق وعده نظام اسلامی بود که گوشه‌ای از آلام مردم مسلمان و آزاده منطقه را التیام بخشید.

اما متاسفانه حادثه هواپیمای اوکراینی موجب تاثر وتاسف جامعه شد.

سخنان فرمانده دلیر هوافضای سپاه سردار حاجی زاده، در مورد پذیرش خطای انسانی یکی از افراد زیر مجموعه خود که منجر به جان باختن انسان های بی‌گناه شد، نشان شجاعت و صداقت این سردار عزیز و سپاه پاسداران داشته و موجب حیات الهی در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاداسلامی واحد کرمان از سیلی محکم عزیزان سپاه حمایت و حرکت صادقانه و شجاعانه سردار عزیز حاجی زاده را در بیان حقیقت الگویی برای همه کارگزاران لشکری، کشوری، دولتی و... می داند تا در صورت ارتکاب یا صدور هر گونه خطای محاسباتی، در مقابل مردم صادقانه، عذرخواه و پاسخگو باشند.

ضروری است چنانچه اشتباهی صورت گرفته باشد باید طبق ضوابط قانونی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری برخورد لازم صورت گیرد.

این مصیبت اندوهبار و دردناک جان باختن تعدادی از هموطنان عزیز و دیگر انسانهای بی‌گناه این پرواز را به رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای،آحاد اقشار جامعه و خانواده‌های این عزیزان تسلیت عرض می کنیم و از خدای متعال برای آنان صبر و آرامش طلب می کنیم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1058168

وب گردی

وب گردی