دانشگاه آزاد در سال‌های آتی به انتخاب اول داوطلبان تبدیل می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد استان آذبایجان شرقی: سال 1400 دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب اول داوطلبان ادامه تحصیل خواهد بود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و واحد تبریز در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی که به‌منظور هدایت تحصیلی و جذب دانشجو برگزار شد، گفت: هرم جمعیت جوان نسبت به سالهای گذشته در حال افزایش است و معرفی دانشگاه و امکانات و ظرفیت های دانشگاه برای جذب دانشجو بسیار ضروری است.

وی افزود: در حال حاضر موسسات آموزش عالی در سطح کشور بسیار زیاد است و باید تلاش کنیم از لحاظ کیفیتی سطح آموزش را بالا ببریم تا درسال 1400 دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب اول داوطلبان ادامه تحصیل باشد.

جوانپور اهمیت تبلیغات و اطلاع رسانی را مهم دانست و افزود: تبلیغات صرف هزینه نیست در واقع تبلیغات نوعی سرمایه گذاری است تا ادامه حیات دانشگاه آزاد اسلامی به مخاطره نیافتد.

وی افزود: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصه ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت دانشگاه و دوامشان در عرصه فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی وابسته است. به همین دلیل موضوع جذب دانشجو به روابط عمومی ها سپرده شده است.

جوانپور ضمن تقدیر از روابط عمومی واحد تبریز گفت: نحوه اطلاع رسانی و تبلیغات و تلاش های شبانه روزی همکاران روابط عمومی واحد تبریز بگونه ای بود که پیشتاز همه روابط عمومی ها در سطح کشور ظاهر شدند.

وی در پایان از کلیه روسا و مدیران روابط عمومی خواست تبلیغات و معرفی ظرفیت و پتانسیل ها در شان دانشگاه باشد و از بکارگیری تبلیغات نامناسب خودداری کنند.

عیسی عابدینی نماینده حوزه پژوهش آموزش و پرورش استان نیز اظهار کرد: هم اکنون بیش از 48 هزار دانش آموز پایه دوازدهم در کل استان در مدارس دولتی و غیردولتی مشغول تحصیل هستند.

معاون توسعه پژوهش و نیروی انسانی ناحیه یک آموزش و پرورش تبریز ادامه داد: شناسایی و نگهداری، ارتباط نزدیک با رشته های جدید و آینده پژوهی از اولویت های تعامل بخشی بین مدرسه و دانشگاه است.

عابدینی در خاتمه خطاب به مدیران و روسا عنوان کرد: رمز موفقیت یک مجموعه در٤ کلمه تجمیع می شود؛ آموزش، پشتکار، پیگیری و ارتباط.

انتهای پیام /

کد خبر: 1058172

وب گردی

وب گردی