بزرگترین مجتمع آموزشی ورزشی کشور با نام شهید سلیمانی تاسیس می‌شود

تفاهم‌نامه ساخت بزرگترین مجتمع آموزشی کشور با نام شهید سلیمانی میان یک خیر مدرسه‌ساز و مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران منعقد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، بزرگترین مجتمع آموزشی ورزشی کشور در منطقه ۱۵ آموزش و پرورش شهر تهران از سوی یکی از خیرین نیک‌اندیش مدرسه‌ساز و در مکانی احداث خواهد شد که تراکم دانش‌آموزی بسیار بالایی دارد.

این مجتمع آموزشی و ورزشی دارای پنج مدرسه (تمام مقاطع تحصیلی)، مجتمع ورزشی با پیش‌بینی سالن و استخر، نمازخانه، آزمایشگاه و سالن اجتماعات از جمله ساختمان‌هایی است که در این فضای آموزشی احداث خواهد شد.

زمین این مجتمع آموزشی بیش از ۱۲ هزار مترمربع است. براساس توافقات انجام شده مقرر است تا با هماهنگی خانواده سردار سپهبد شهیدقاسم سلیمانی و با حضور وزیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و مسئولان عالی استانی و کشوری مراسم آغاز عملیات احداث این مجتمع آموزشی انجام شود.

هزینه ساخت این مجتمع آموزشی که به نام سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی مزین خواهد شد، با برآورد اولیه ۴۰ میلیارد تومان و از سوی یکی از خیرین مدرسه‌ساز تهرانی پرداخت خواهد شد.

علی شهری، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با حضور در دفتر کار این خیر، تفاهم‌نامه ساخت بزرگترین مجتمع آموزشی کشور با پنج مدرسه و فضاهای ورزشی در شهر تهران را امضا کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058174

وب گردی

وب گردی