از یخچال اتومبیلی تا تخم مرغ هوشمند

نمایشگاه CES 2020 میزبان هزاران محصول فناوری بود. ما 10 محصول جالب از نمایشگاه را برای شما گردآوری کرده ایم.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی 2020CES به پایان رسید . در این نمایشگاه برخی محصولات بیشتر از همه جلب توجه کردند در اینجا نگاهی می اندازیم به برخی از جالبترین های آنها...

SMART MANGAL

وبر دستگاه باربیکیوی هوشمند 'Connect Smart Grilling Hub' را معرفی کرد ، به بیان بهتر ، با این دستگاه همه افراد به یک متخصص در این زمینه تبدیل خواهند شد. به لطف سنسورهای قرار داده شده روی گوشت ، دستگاه می تواند دمای گوشت را هر زمان کنترل کند. دستگاه اپلیکیشن خاص خود را نیز دارد.

تخم مرغی با هوش مصنوعی

PowerEgg X که از هوش مصنوعی پشتیبانی می کند، قادر است 30 دقیقه در هوا بماند و می تواند ویدئوی 4K 60 fps را با دوربینی که میزبان آن است ضبط کند.

ربات سرآشپز

این ربات توسط سامسونگ ساخته شده و با دستورات صوتی کاربر کار می کند و به لطف دستور العمل های موجود در حافظه خود قادر به طبخ غذا است.


صندلی چرخدار

صندلی چرخدار Segway S Pod برای جایگزین شدن با اتومبیل در شهرهای هوشمند آینده طراحی شده است. Segway S Pod از جوی استیک واقع در کنار صندلی کنترل می شود و می تواند تا سرعت 30 کیلومتر در ساعت نیز برسد.

تلویزیون تاشو

تلویزیون آخرین وسیله ای بود که با قطار تاشونده ها همراه شد. این مدل که توسط ال جی توسعه یافته را می توان به شکل دلخواه آورد.

دوربین داخل چشم

Insta360 Go تنها 20 گرم وزن دارد. با این حال ، آنچه این دوربین را از رقبای خود متمایز می کند این واقعیت است که می توان آن را بر روی یک جفت عینک نصب و از آن استفاده کرد.

اتومبیل با طراحی قابل تعویض

Metrosnap که کابین و شاسی آن قابل تعویض است ، از طریق برق تغذیه می شود و می تواند 130 کیلومتر را با یک بار شارژ طی کند. حداکثر سرعتی که این وسیله نقلیه می تواند به آن برسد 85 کیلومتر در ساعت است.

تختخواب هوشمند

تختخواب هوشمند Weather360 Smart Bed به کاربر اجازه می دهد تا قبل از خواب بخوبی دمای تختخواب خود را تعیین کند.

رقابت اتومبیل رانی با قدرت ذهنی

این سیستم که توسط BrainCo مستقر در ماساچوست ساخته شده است ، امواج مغزی کاربران را به سیگنال های الکترونیکی برای حرکت اتومبیل های اسباب بازی تبدیل می کند.

ربات زیر دریایی

BIKI با جایگزینی باله ها به جای پروانه ها ، طوری طراحی شده که مانند یک ماهی واقعی در زیر آب عمل کند. BIKI حدود 1.1 کیلوگرم وزن دارد و 148x265x106 میلی متر ابعاد آن است. با داشتن باتری 2600 میلی آمپر ساعت ، می تواند 90-120 دقیقه کار کند و 2 ساعت طول می کشد تا کامل شارژ شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058219

وب گردی

وب گردی