دبیرستان دخترانه سما دزفول موفق به کسب رتبه سوم فرهنگی کشور شد

رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سمای دزفول گفت: در ارزیابی فرهنگی مدارس سمای سراسر کشور، دبیرستان دخترانه سمای دزفول، موفق به کسب رتبه سوم بین دبیرستان‌های سما شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از دزفول، مدارس سما سراسر کشور از لحاظ فرهنگی ارزیابی شدند که در آن دبیرستان دخترانه سما دزفول موفق به کسب رتبه سوم در بین دبیرستان های سما سراسر کشور شد.

علی براتی رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما دزفول در این خصوص گفت: در سند تحول بنیادین که شاخص ترین سند بالادستی نظام آموزش و پرورش است، یکی از مهمترین ساحتهای شش گانه، ساحت اعتقادی، اخلاقی و عبادی بوده که در همین راستا اولویت اصلی و رکن اساسی مدارس سما دزفول را تقویت و تعمیق فعالیتهای فرهنگی در جهت مانوس شدن نسل نوجوان با معارف متعالی قرآن و عترت قرار دادیم.

براتی افزود: اولویت قرار دادن کار فرهنگی در مدارس قطعا می تواند موثر، ماندگار و مبنای اثرگذاری های مثبت و قابل توجه باشد. یک سال گذشته در مدارس سما دزفول، تاکید و برنامه ریزی های ویژه ای در اجرای فعالیتهای پرورشی، تربیتی و فرهنگی با تکیه بر باورها و ارزشهای ایرانی - اسلامی، با هدف تربیت نسلی مومن، با اخلاق، با نشاط، و متعهد، را در اولویت کاری خود قرار دادیم.

گفتنی است در استان خوزستان تنها مدرسه ای که موفق به کسب رتبه برتر کشوری شده، دبیرستان دخترانه سما دزفول است.

امسال دانشکده سما دزفول نیز، موفق به کسب رتبه اول فرهنگی در بین مراکز سما سراسر کشور شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1058237

وب گردی

وب گردی