درخواست تاسیس انجمن علمی کردیم اما دانشگاه حوصله ندارد!

در طی یکسال اخیر هزینه آزمایشگاه‌ها ۲برابر شده، افزایش قیمت بدون افزایش کیفیت! ما یه کیت معمولی و ارزان قیمت برای انجام ساده‌ترین آزمایش‌ها رو هم نداریم.

به گزارش ایسکانیوز، در پی فراخوان دکتر محمدمهدی طهرانچی برای نقد مدیریت یکساله او بر بزرگترین دانشگاه کشور، باشگاه خبرنگاران دانشجویی نقدهای رسیده را به صورت سلسله‌وار منتشر می‌کند.

دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسمی که به مناسبت روز دانشجو برگزار شد، با اشاره به اینکه باید زبان و کلام دانشجو را شنید، گفته بود که «از دانشجویان درخواست دارم در نشریات خود عملکرد یک ساله من و دانشگاه آزاد را مورد نقد و بررسی قرار دهند. از دانشجویان می‌خواهم در نشریات خود، ویژه‌نامه‌هایی در نقد عملکرد من منتشر کنند و شخصا از نقدهای برتر دانشجویان تقدیر خواهم کرد.»

در همین راستا، باشگاه خبرنگاران دانشجویی اعلام آمادگی می‌کند تا نقد و نظرهای دانشجویان را از طریق آدرس الکترونیکی naghdeazaduni@gmail.com دریافت کرده و به نام نویسندگان آن روی خروجی خود منتشر کند. پر واضح است که محتوای این نقدها مورد تایید ایسکانیوز نیست.

***

؟ - دانشجوی رشته زیست‌شناسی دانشگاه آزاد اهواز: «جناب آقای طهرانچی؛ نقد و انتقادی که دارم صرفاً در جهت اینکه به گوش شما برسه بلکه مشکلات دانشگاه و رشته ما حل بشه و فکر می‌کنم دانشجویان به جای اینکه به جایزه و تقدیر احتیاج داشته باشند به یک گوش شنوا برای شنیدن مشکلات‌شون احتیاج دارند.

بنده نقد خودم را بازیک سؤال از شما شروع می‌کنم: آیا در طول یکسال مدیریت شما نظارتی بر واحدهای زیر دست‌تون در شهرستان‌ها داشتید؟ آیا شده به غیر از دانشگاه آزاد تهران در دانشگاه‌های دیگر هم در جمع دانشجویان قرار بگیرید و صداشون رو بشنوید؟

بنده دانشجوی رشته زیست‌شناسی هستم که در دانشگاه اهواز تحصیل می‌کنم، در طی یکسال اخیر هزینه آزمایشگاه‌ها ۲برابر شده، افزایش قیمت بدون افزایش کیفیت! ما یه کیت معمولی و ارزان قیمت برای انجام ساده‌ترین آزمایش‌ها رو هم نداریم. برای خرید وسایل آزمایشگاه‌ها دانشجویان و اساتید باید التماس دانشگاه و مدیر گروه و معاونین بکنند که در آخر هم نتیجه ای حاصل نمی‌شه!

چرا وقتی از دانشگاه درخواست تاسیس انجمن علمی می‌کنیم میگن حوصله دردسر نداریم؟!

آیا شما سامانه ای برای شنیدن شکایات مدیریتی در دانشگاه‌ها دارید؟

دانشجویی هستم که به هر جا و هرکی شکایت کردم از بی‌لیاقتی و بی کفایتی مسئولین دانشگاهم، هیچ اتفاقی نیفتاد، امیدوارم در دوره ریاست شما به این نابه‌سامانی‌های دانشگاه‌ها بیشتر توجه شود.»

کد خبر: 1058260

وب گردی

وب گردی