شرط  پذیرش مقاله ISI برای اخذ اجازه دفاع حذف شود

شرط دفاع از تز دکتر پس از ارائه مقاله ISI و مشکلات ناشی از آن، یکی از معضلاتی است که متعدد به دست باشگاه خبرنگاران دانشجویی رسیده است.

به گزارش ایسکانیوز، در پی فراخوان دکتر محمدمهدی طهرانچی برای نقد مدیریت یکساله او بر بزرگترین دانشگاه کشور، باشگاه خبرنگاران دانشجویی نقدهای رسیده را به صورت سلسله‌وار منتشر می‌کند.

دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسمی که به مناسبت روز دانشجو برگزار شد، با اشاره به اینکه باید زبان و کلام دانشجو را شنید، گفته بود که «از دانشجویان درخواست دارم در نشریات خود عملکرد یک ساله من و دانشگاه آزاد را مورد نقد و بررسی قرار دهند. از دانشجویان می‌خواهم در نشریات خود، ویژه‌نامه‌هایی در نقد عملکرد من منتشر کنند و شخصا از نقدهای برتر دانشجویان تقدیر خواهم کرد.»

در همین راستا، باشگاه خبرنگاران دانشجویی اعلام آمادگی می‌کند تا نقد و نظرهای دانشجویان را از طریق آدرس الکترونیکی naghdeazaduni@gmail.com دریافت کرده و به نام نویسندگان آن روی خروجی خود منتشر کند. پر واضح است که محتوای این نقدها مورد تایید ایسکانیوز نیست.

***

سمانه رودگرنژاد - دانشجوی دکتری تخصصی زراعت دانشگاه آزاد چالوس: «با سلام و عرض ادب خدمت شما استاد گرانقدر
صمیمانه از شما و تمام مسئولین عزیز خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر و تشکر دارم.

بنده عضو کوچک از این خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، سمانه رودگرنژاد دانشجوی مقطع دکتری تخصصی زراعت ورودی سال ۹۳ واحد چالوس هستم، که به دلیل مشکلاتی که بر سر راه دانشجویان هست از شما تقاضا دارم، بنده و اکثریت دوستانم در گروه کشاورزی- زراعت با مشکل پذیرش مقاله isi برای اجازه دفاع مواجه هستیم. چند ماه پیش شما محبت کردید و بخشنامه ای را قرار بود به واحدها ابلاغ کنید که شرط دفاع با مقاله isi برداشته و بتوانیم با مقاله علمی پژوهشی داخلی وزارتین و دانشگاه آزاد اسلامی دفاع کنیم.

بعد از گذشت ماه‌ها هنوز منتظر لطف پدرانه شما هستیم. عاجزانه از شما تقاضا دارم، شرایط و مشکلات فرزندانتان را با مساعدت و بزرگواریتان هموار کنید.»

***

پ. ی - دانشجوی دکتری تخصصی زراعت دانشگاه آزاد: «با سلام از دکتر طهرانچی تقاضا میکنم با توجه به تحریم های ظالمانه امریکا و غرب پذیرش و چاپ مقالات در مجلات خارجی isi بسیار سخت و طولانی شده است لذا خواهشنمدم بخشنامه ای ارائه بفرمایید که با پذیرش در مجلات داخلی دانشجویان دوره دکتری بتوانند دفاع بکنند.»

کد خبر: 1058265

وب گردی

وب گردی