واحد کرج میزبان اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره سراسری هنر و ادبیات دینی و قرآنی دانشگاه آزاد  اسلامی

بیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز گفت: از بین ۲ هزار و ۴۰۰ اثر جشنواره سراسری هنر، ادبیات دینی و قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی در هر 3 گروه استادان، کارکنان و دانشجویان ۵۰ اثر برتر شناخته شدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از کرج، نشست هماهنگی مراسم اختتامیه بیست‌وچهارمین جشنواره سراسری هنر، ادبیات دینی و قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد.

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در این نشست گفت: بیش از ۳ هزار اثر از واحدهای دانشگاهی سراسر کشور در سه بخش استادان، کارکنان و دانشجویان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از پالایش آثار بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ اثر در ۲۲ رشته و با حضور ۲۱ داور در زمینه‌های تخصصی مربوط داوری شد.

سیده مه‌لقا هاشمی افزود: از ۱۳ رشته ۶۰ اثر به عنوان رتبه‌های اول تا پنجم دانشجویی به جشنواره ملی راه یافته است.

وی یادآور شد: از بین ۲ هزار و ۴۰۰ اثر در هر سه گروه استادان، کارکنان و دانشجویان به طور کلی ۵۰ اثر به عنوان اثر برتر شناخته شدند که نفرات اول تا سوم طبق آیین‌نامه مسابقات قرآنی در مراسم اختتامیه جشنواره که بهمن امسال به میزبانی واحد کرج برگزار می‌شود، تجلیل شده و جوایز خود را دریافت می‌کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز نیز در این مراسم از حماسه‌آفرینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قراردادن تأسیسات نظامی آمریکا در عین‌الأسد قدردانی کرد و گفت: این افتخارات به ندرت در تاریخ دیده می‌شود و برکات معنوی فراوانی برای جامعه مسلمین به همراه خواهد داشت.

محمدحسن برهانی‌فر از همکاری متعهدانه مسئولان امور فرهنگی و کانون‌های قرآن و عترت استان البرز در برپایی شایسته این اتفاق معنوی بزرگ و کشوری قدردانی کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که گام‌های مؤثرتری در پیشبرد اهداف دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز برداشته شود.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج نیز با اشاره به میزبانی واحد کرج در بیست‌وچهارمین جشنواره سراسری هنر، ادبیات دینی و قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی، نکاتی را درباره نحوه اجرای این جشنواره مطرح کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم اکبری متذکر شد: مسئولان فرهنگی واحد کرج در خدمت به قرآن از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و با تمام توان در این امر نقش ایفا می‌کنند.

رئیس اداره کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی نیز برگزاری جشنواره فرهنگی و قرآنی را در این سطح نقطه عطفی برای فعالیت‌های فرهنگی در این واحد دانشگاهی عنوان کرد.

علی عزتی افزود: واحد کرج با بهره‌گیری از ظرفیت بالای فرهنگی و نیروهای ارزشمند بی‌نظیر فرهنگی خود در برنامه‌های فرهنگی کشور فعالیت داشته و لازم است توانمندی واقعی خود را بیش از پیش نشان دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058285

وب گردی

وب گردی