امتیاز برگزاری کرسی‌های نظریه پردازی در ترفیع و ارتقای اساتید

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: اکنون فرآیند گرفتن نشریات آسان شده است و برگزاری کرسی های نظریه پردازی و ترویجی در ترفیع و ارتقاء اعضای هیات علمی موثر و دارای امتیاز است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز مشهد، مهدی یعقوبی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در جمع مدیران گروه های آموزشی دانشگاه با اشاره به خلاصه ای از فعالیتهای حوزه آموزشی، فرموله شدن حق جذب، پیشنهاد حق الزحمه پایان نامه دکتری، افزایش حق الزحمه اساتید حق التدریس، ترفیع و ارتقاء اعضای هیات علمی و ... از جمله این اقدامات عنوان کرد.

وی بر ارتباط گروههای آموزشی در دانشکده ها تاکید کرد و افزود: در این جلسات دورهمی اساتید می توانند با دانش و همفکری به حل مسائل بپردازند.

یعقوبی، تاسیس رشته جدید در هرگروه آموزشی و ایجاد رشته در قالب طرح آمایش استانی را دو محور مهم حوزه آموزشی برشمرد و اظهار امیدواری کرد: رشته های که قبلا به دلایلی حذف شده، مجددا احیا شوند.
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد درادامه به سئوالات مطرح شده از سوی مدیران گروههای آموزشی پاسخ گفت و به نظرات و دیدگاه های اساتیدگوش فرا داد.
حجت الاسلام رسولی رئیس پژوهشکده مطالعات اجتماعی و دبیر اجرایی کرسی های نظریه پردازی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در این جلسه با بیان اینکه تالیف کتب درسی، مجله های علمی و پژوهشی و توانمند سازی اساتید سه محور هیات اندیشه ورز است، افزود: اکنون فرآیند گرفتن نشریات آسان شده است و برگزاری کرسی های نظریه پردازی و ترویجی در ترفیع و ارتقاء اعضای هیات علمی موثر و دارای امتیاز است.

تلاش برای فرهنگ سازی حقوق شهروندی

حجت الاسلام سید حسین محتشمی دبیر ستاد صیانت از حقوق شهروندی و امنیت عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، دراین جلسه به بیان برنامه های 9 گانه صیانت از حقوق شهروندی پرداخت و افزود: پایش و بررسی وضعیت حقوق شهروندی، آموزش توانمند سازی کارکنان، اطلاع رسانی و آگاه سازی شهروندان ، روان سازی قوانین و مقررات، پیشگیری از تضییع حقوق شهروندان، خدمت رسانی مناسب، فضا سازی و تبلیغات محیطی، تشویق و ترغیب و نظارت و ارزیابی از برنامه های ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان است که امیدواریم با همکاری شما به نحو احسن در دانشگاه اجرا شود.

در بخش دیگری از این نشست که در سالن اجتماعات دانشکده فنی مهندسی برگزار شد، داود بهره پور مدیر کل خدمات آموزشی و تحصیلات تکمیلی در رابطه با فرآیند های آموزشی و اجرای دقیق و کامل مقررات آموزشی و بخشنامه های ابلاغی سازمان مرکزی مطالبی ارائه کرد.

طوفانی مدیر کل حراست دانشگاه نیز در این نشست در خصوص بسترها و الزامات تائیدیه های حراست توضیحاتی داد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1058298

وب گردی

وب گردی