لیگ علمی با موضوع مدیریت منابع آب برگزار می‌شود/ جذب ایده‌های برتر در مراکز رشد واحد خوراسگان

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) از برگزاری مسابقه مدیریت منابع آب در اردیبهشت سال 99 خبر داد.

امید خواجه رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره جزئیات مسابقه مدیریت منابع آب گفت: با توجه به سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی در طرح پایش، واحد اصفهان متولی آب و مدیریت منابع آب شد. بر همین اساس مسابقه مدیریت منابع آب را طراحی کردیم که سوم اردیبهشت سال 99 این مسابقه برگزار می‌شود.

او ادامه داد: در حال حاضر کارهای مقدماتی برگزاری این مسابقه انجام شده و به دنبال رایزنی با سازمان‌های مرتبط در استان هستیم تا بتوانیم یک برنامه جامع را برگزار کنیم. در نهایت از ایده‌های مختلف در مدیریت منابع آب می توان استفاده کرد و از آن بهره برداری کرد.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) اضافه کرد: در کنار این مسابقه، نمایشگاهی را نیز برگزار خواهیم کرد تا ایده‌هایی که کار آن‌ها جلوتر است و نمونه اولیه آن ها ساخته شده، در معرض دید قرار گرفته و سرمایه گذار جذب کنند. بنابراین ایده‌های که توسط سرمایه گذاران جذب شود می‌توانند کار خود را به تولید انبوه برسانند.

او با بیان این که فراخوانهای عمومی این مسابقه به زودی اعلام می‌شود اظهار کرد: قصد داریم تا از ایده‌های عملی حمایت کنیم؛ البته حمایت‌مان بیشتر معنوی است. استقرار در مراکز رشد و جذب سرمایه گذار برای این که کار خود را به تولید انبوه برسانند از جمله حمایت‌های معنوی از ذهن‌های برتر این مسابقه است.

خواجه معتقد است: این نوع حمایت بهتر از حمایت‌های مالی است چرا که با پرداخت مبلغی به عنوان جایزه به این افراد، موجب می‌شویم این ایده‌ها در قفس کتابخانه‌ها خاک بخورد. بیشتر به دنبال این هستیم که ایده‌ها پرزنت و به سرمایه گذاران معرفی شود.

او با اشاره به همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان با اتاق بازرگانی اصفهان گفت: تعدادی از سرمایه گذارن اصفهان را در روزی که این ایده‌ها ارائه می شود دعوت خواهیم کرد تا ایده‌ها را ببیند و آن هایی که مد نظر دارند را برای تولید انبوه انتخاب کنند. این ایده‌ها باید به ثمر رسیده تا بتوانیم در زندگی و بستر جامعه آثار آن را مشاهده کنیم.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) تاکید کرد: کسانی که ایده برتر داشته باشند را در مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی جذب و در دوره پیش رشد و رشد به آنان تسهیلات ارائه خواهیم کرد. قراری که با هیئت علمی این مسابقه داریم این است که دانشجویانی که ایده آنان پذیرفته می‌شود بدون هیچ پیش شرط و تشریفاتی در مراکز رشد مستقر شوند تا از تسهیلات مرکز رشد دانشگاه آزاد اصفهان استفاده کنند.

خواجه تصریح کرد: ایده‌هایی که نمونه اولیه دارند خروجی‌های یک مرکز رشد به حساب می‌آیند که برای جذب سرمایه‌گذار کار می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058299

وب گردی

وب گردی