توزیع کمک‌های نقدی و غیرنقدی دانشگاهیان دانشگاه آزاد در میان سیل‌زدگان

جلسه قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در پی جاری‌شدن سیل در این استان تشکیل و تصمیماتی اتخاذ شد.

به گزارش گروهدانشگاه ایسکانیوز از زاهدان، در پی جاری شدن سیل در استان سیستان و بلوچستان و به زیرآب رفتن برخی از مناطق جنوبی این استان، مقرر شد کمک‌های کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی به سیل‌زدگان جمع‌آوری، بسته‌بندی و برای ارسال به مناطق سیل زده در اختیار نیروهای افتخاری قرارگاه جهادی قرار گیرد.

قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در این روزهای سخت و دشوار که هم‌میهنان و به‌ویژه هم‌استانی‌های عزیز دچار سیل و خسارت‌های مالی و جانی بسیاری شده‌اند و از کاشانه و مسکن خود به‌دور هستند و نیاز مبرم به کمک‌های مردمی دارند، تلاش دارد یاری رسان سیل زدگان باشد.

در همین راستا جلسه قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر سلطانعلی میر دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در واحد زاهدان برگزار و مقرر شد کمک‌های نقدی و غیرنقدی کارکنان و استادان واحدهای دانشگاهی استان جمع‌آوری و با هماهنگی ستاد بحران و هلال احمر به سیل زدگان تحویل شود.

در این جلسه تأکید شد که با توجه به شرایط جوی و احتمال جاری شدن و آب‌گرفتگی، دیگر مکان‌های قرارگاه جهادی واحدها و مراکز دانشگاهی آماده‌ بوده و هماهنگی لازم با ستاد بحران شهرستان‌ها را داشته باشند و تمهیدات لازم برای پیشگیری از ورود خسارت احتمالی به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در استان را اتخاذ کنند و به‌منظور اسکان سیل‌زدگان، سوله‌های ورزشی و مکان‌های اقامتی را در اختیار ستاد بحران و هلال احمر قرار دهند.

یکی از موارد دیگر که در جلسه این ستاد مصوب شد، پخت غذای گرم توسط واحد چابهار و توزیع بین سیل‌زدگان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058316

وب گردی

وب گردی