کافران غربی از فضای غبارآلود کشور سوءاستفاده می‌کنند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: کفار غربی از فضای غبارآلود کشور سوء استفاده می‌کنند و جریان حق را ناحق جلوه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام محمد قمی در مراسم بزرگداشت هفتم شهدای سانحه هوایی هواپیمای اوکراینی که در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد، گفت: زمانی که هوطنان عزیزمان در سانحه هوایی جان باختند؛ داغ دل ما افزون شد.

وی ادامه داد: هیئت های که پرچم تفکر ناب اسلامی را در دست دارند باید مجلس پر رونق عزا داری برای عزیزانمان برگزار کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: امام خمینی به پسرشان نصحیت کرده که محبت مردم را در دلت پرورش و تقویت کند.

وی افزود: محبت کردن به مردم و ملت در دل جوانان انقلابی وجود دارد. ما دلمان عزا دار رفتن حاج قاسم بود که هموطنان عزیز را از دست دادیم.

حجت الاسلام قمی با اشاره به اینکه شهادت افتخار می‌خواهد، بیان کرد: حاج قاسم عاشق شهادت بود و همیشه به اطرافیان می‌گفتند که برایم دعا کنید شهید شوم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد: مردم انقلابی ایران بیش از افراد وابسته به غرب داغدار از دست دادن هوطنان در سانحه هواپیمای اوکراینی هستند.

وی ادامه داد: کافران از زمان پیامبر تخصص تفرقه اندازی و برچسب زدن به مسلمانان را داشتند.

حجت الاسلام قمی گفت: در حال حاضر نیز کفار غربی از فضای غبار آلود کشور سو استفاده می‌کنند و به جریان حق تعمیت‌های ناروا وارد می‌کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با شاره به جنگ جمل گفت: جمل یک جنگ نبود بلکه یک فتنه پیچیده اجتماعی و فرهنگی بود.

وی ادامه داد: خطاهایی در کشور رخ داده است اما باید اول فضا را از غبار و آلودگی پاک کرد و بعد به خطای تک تک افراد و مسئولان در چند ماه گذشته رسیدگی کرد.

حجت الاسلام قمی بیان کرد: مسلمان باید بدانند در فضای فتنه عده ای شاد هستند از جان باختن برخی عزیزانمان برای عقده گشایی کردند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد: نماز میت حاج قاسم سلیمانی؛ خط مقدم مردم در جنگ با دشمنان انقلاب بود. آمریکا با ترور حاج قاسم اعلام جنگ کرده و ملت ایران اکنون در وسط جنگ است زیرا ما تو سری خور به برکت اسلام نیستیم.

حجت الاسلام قمی گفت: آمریکا بداند اگر ضربتی زده باید ضربتی نوش کند و حمله سپاه به پایگاه آمریکایی عین الاسد عین حقانیت بود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: بعد از جنگ جهانی دوم، ایران اولین کشوری بود که شکوهمندانه به مواضع آمریکا حمله کرده است.

وی ادامه داد: ترامپ با خود درگیر است زیرا یک روز مردم ایران را تروریست خوانده و روز دیگر توییت می‌کند ما تا پیروزی در کنار مردم و ملت ایران هستیم.

حجت الاسلام قمی بیان کرد: حاجی زاده در لیست ترور آمریکا قرار دارد و فردی هست که آماده است جان خود را فدای ملت کند. اما عداه ای با ناآگاهی این عزیز را درغگو خطاب کردند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: آمریکا سال هاست شرایط جنگی را در منطقه ایجاد کرده است. در شرایط جنگ هر خطایی ممکن است رخ دهد البته از تقصیر فرد تقصیر کار کم نمیشود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058338

وب گردی

وب گردی