کمک‌های اهدایی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد به مناطق سیل زده ارسال شد

سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی از ارسال محموله کمک‌های اهدایی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان به مناطق سیل زده این استان خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، احمد صالحی آرا سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان گفت: قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در ساعات اولیه وقوع سیل در واحد دانشگاهی زاهدان تشکیل شد و واحدهای دیگر این استان نیز با عنوان قرارگاه های فرعی آماده به کار شدند.

وی هدف از تشکیل قرارگاه جهادی در دانشگاه آزاد اسلامی را ایجاد یکپارچگی و هم افزایی در مواقع بحرانی و اضطراری دانست و گفت: از همه دلسوزان مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی درخواست می کنم کمک های اهدایی خود را با هماهنگی قرارگاه دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان به دست هموطنان برسانند، تا شاهد بهرهمندی تمامی سیل زدگان از اقلام باشیم.

سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با با بیان اینکه قرارگاه دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان آماده جمع آوری اقلام نقدی و غیرنقدی است، اظهار داشت: محموله کمک های اهدایی دانشگاه آزاد اسلامی شامل لباس، لوازم بهداشتی، پتو، انواع کنسرو، آب معدنی، برنج، روغن، شکر و ... به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان ارسال شد تا در بین سیل زدگان توزیع شود.

صالحی آرا با تأکید بر اینکه بسیاری از واحدهای همجوار و دور دانشگاه آزاد اسلامی برای کمک به مناطق سیل زده اعلام آمادگی کردند، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم برای ارائه خدمات پزشکی به مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان اعلام آمادگی کرده است.

سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی از پخت غذای گرم توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار و توزیع بین سیل زدگان خبر داد و گفت: همچنین این واحد دانشگاهی ضمن اعلام آمادگی به ستاد بحران و استفاده از تمام ظرفیت‌های نیروی انسانی و محل اسکان موقت در پردیس‌ها و ساختمان مادر، تعداد ۵٠٠ پرس غذای گرم و ۵٠٠٠ بطری آب معدنی برای توزیع در منطقه را آماده کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058345

وب گردی

وب گردی