30 دی آخرین فرصت برای نام‌نویسی در بزرگترین جشن ازدواج دانشجویی کشور

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی گفت: مهلت نام‌نویسی در بیست‌وسومین دوره مراسم ازدواج دانشجویی 30 دی‌ماه به پایان می‌رسد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مهدی غلامی‌مقدم با اشاره به نام‌نویسی بیش از ۱۶ هزار زوج برای حضور در بیست‌وسومین دوره مراسم ازدواج دانشجویی گفت: مهلت نام‌نویسی در این دوره 30 دی‌ماه به پایان می‌رسد.

وی افزود: با توجه به استقبال دانشجویان مزدوج، مهلت نام‌نویسی اولیه که پایان آذرماه بود، به پایان دی‌ماه تغییر یافت؛ اما پس از این تاریخ دیگر تمدید نخواهد شد.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی با اشاره به اینکه ورود کاروان‌های دانشجویان به مشهد مقدس از 10 دی‌ماه آغاز شده است، تأکید کرد: با توجه به ایام پایانی امتحانات دانشگاه‌ها و تراکم کاروان‌های بهمن‌ماه، زوج‌های دانشجو هر چه سریع‌تر نسبت به انتخاب کاروان و تاریخ اعزام خود از طریق سایت اقدام کنند.

غلامی‌مقدم با بیان اینکه دانشگاه‌های استان‌های تهران، اصفهان و یزد، بیشترین آمار ثبت‌نام را به خود اختصاص داده‌اند، خاطرنشان کرد: زوج‌هایی که یکی از آنها در زمان تحصیل در دانشگاه ازدواج کرده و زمان عقدشان از اول فروردین‌ماه ۹۷ تا پایان آذرماه ۹۸ باشد، امکان ثبت‌نام در بیست‌وسومین دوره ازدواج دانشجویی را دارند.

وی ادامه داد: همچنین زوج‌هایی که در دوره بیست‌ودوم ثبت‌نام کرده و تأیید شده‌اند؛ اما امکان حضور نداشته‌اند، می‌توانند در این دوره شرکت کنند. جاماندگان بیست‌ویکمین دوره ازدواج دانشجویی نیز می‌توانند درخواست خود را به‌صورت کتبی (از طریق نهاد رهبری دانشگاه) به ستاد ازدواج دانشجویی ارسال کنند.

بر پایه این گزارش، زوج‌های دانشجوی واجد شرایط می‌توانند تا پایان دی‌ماه از طریق سایت اینترنتی ازدواج نهاد یا مراجعه حضوری به دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها یا امور فرهنگی دانشگاه‌ها برای شرکت در این مراسم ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058386

وب گردی

وب گردی