آغاز دومین دوره طرح دانش افزایی شهید شهریاری در واحد قزوین

دومین دوره طرح شهید شهریاری با هدف دانش افزایی استادان هیئت علمی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان قزوین به میزبانی واحد قزوین آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از قزوین، طرح شهید شهریاری برای افزایش دانش افزایی استادان دانشگاه آزاد قزوین در 3 روز برگزار می شود، استادان عضو هیئت علمی در سطح دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان در دوره‌های مختلف و برنامه‌های متنوع علمی، فرهنگی و ورزشی شرکت خواهند کرد.

افزایش دانش و معرفت استادان، به روزرسانی اطلاعات و آشنایی با مباحث روز جامعه از جمله اهداف برگزاری دوره طرح شهید شهریاری عنوان شده است.

مهارت‌های ارزیابی آموزشی، مدیریت تشکیلاتی، جریان شناسی فکری، مهارت تشکیلاتی، اندیشه سیاسی و سواد رسانه ای از مباحثی است که طی این سه روز در این دوره پیرامون آن بحث و تبادل نظر خواهد شد. همچنین اکران فیلم و برگزاری مسابقات متنوع ورزشی از دیگر بخش‌های این دوره خواهد بود.

دومین دوره طرح شهید شهریاری به منظور حضور فعال‌تر استادان در جریانات اجتماعی و فرهنگی و ایجاد شبکه‌های همگرایی بین استادان هیات علمی در سطح دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان قزوین در حال برگزاری است.

پایان پیام/

کد خبر: 1058410

وب گردی

وب گردی